Kokemukset ja arvostelut
35 tuotearvostelua, sivu 1 / 2
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
hinta-laatumestari
Olen supertehokas rikkomaan puhelimia, ja tämä puhelin on kestänyt jo yli vuoden verran erilaatuisille lattioille tiputtamista. Käytössä olevat nahkaiset "lompakkosuojakuoret" olen joutunut kertaalleen vaihtamaan, mutta tärähdyksistä ja näytönkin läpsähdyksistä asfaltille puhelin on selvinnyt toistaiseksi erinomaisen pitkään. Olen niitä ihmisiä, jotka himoitsevat uusia puhelimia jo ennenkuin edellinen puhelin ehtii tiensä päähän, mutta jos (ja kun, olenhan älypuhelimien murhamestari) tämä nykyinen rikkoutuu niin ostan todennäköisesti tilalle samanlaisen. Sopii erittäin hyvin pienen ihmisen käteen (minun) ja viestin näpyttelemiseen ei välttämättä tarvita kahta kättä. Isommalle ihmiselle luultavasti kokemus olisi erilainen. Se ulkoisista ominaisuuksista, sisäisistä en ole myöskään löytänyt viimeisen vuoden aikana mitään valittamisen aihetta tälläiselle peruskäyttäjälle: facebookkaus, whatsappaus, kamera (mielestäni parhaita kameroita mitä olen puhelimissa käyttänyt, mutta toisaalta taidan olla vieläkin rakastunut), instagram-selfiet, netin selailu google chromella. En ole törmännyt oikeastaan minkäänlaisiin ongelmiin tämän puhelimen kanssa. Akkukin on kulunut niinkuin sitä on käytetty, öisin lataus ja päivät puhelin kädessä sen ajan mitä en ole töissä ja töissäkin käsi käy puhelimella viiden minuutin välein. Aiemmin käytössäni olleen galaxy s5 tämä hakkaa kasaksi pulveria. Vai olinko se sittenkin minä
Innostunut sonni25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Upeaa Laatua
Ostin tämän Galaxy A3 laitteen viikko sitten, koska olin mennyt ostamaan kiinalaisen honor anroid puhelimen... Kyllästyin honor anroidin huonoon käyttömukavuuteen ja palasin takaisin siten Samsung laatuun.
Samsungin käyttöjärjestelmä on paremmin tehty Anroidjärjestelmä kuin esim. Honor puhelimessa.
Insinööri PekkaM, 45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Helppokäyttöinen
Puhelin on ko. käyttäjän ensimmäinen älypuhelin, mutta silti sen käytön oppii helposti ja nopeasti.
vaari65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Suosittelen
Nopea ja käteen sopivan kokoinen puhelin. Ei ole tullut mitään moitittavaa tämän käytössä paitsi ilman muovista takasuojakuorta puhelin on hieman liukas käsissä, mutta sen kanssa pysyy näpeissä.
veepee9025–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ihanjees
Ostin 2016 syyskuussa. Ei ollu mitään ongelmaa kunnes ensimmäisen kerran ongelmat alko tammikuun2017 loppiaisena kun puhelin näytti 5% akkua laitoin laturiin ja ei ladannut ja sammui kokonaan. Käytettiin huollossa ja sieltä sanottiin että oli ylikuormittunu sovelluksista. No sitten sain takaisin, toimi ihan moitteettomasti jonkin aikaa kunnes, puhelin alko tökkimään paljon, heitti ulos sovelluksista ja ei antanu kirjottaa. Sitten tuli tää akkuongelma joka tuntu olevan heti huollon jälkeen. Eli puhelimessa oli 1% akkua, laitoin latautumaan ja 5 tunnin jälkeen puhelimessa oli 50% akkua ja sanottiin että jossai vähä päälle tunnissa tulis olla akku täynnä... no sit jätin yöksi latautumaan ja aamulla kun heräsin oli 40% akkua ja illalla oli 50% ja eihän tää koko ajan edes lataa ja 3 kertaa laturia vaihettu ja ostettu uutta muttei auta. Puhelin on tippunut useaan otteeseen lumeen ja kastunut mutta ei ole haitannut sen enempää. Ei suosittele missää nimessä. Viimenen puhelin mikä tulis ostaa. Ostakaa mielummin huawei
mikavaivaaN, 17 tai alle - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Sopivan kokoinen ja hyvä puhelin
Laadukkaita puhelimia alle 5" kokoluokassa on aika vähän tarjolla. Galaxy A3 on tässä luokassa edullinen ja laadukas valinta. Tuntuu myös olevan aika kestävä ja lapsen käsiin sopiva. Perheessä käytössä jo kaksi tällaista alakouluikäisillä lapsilla. Android v.6 päivitys tähän löytyy, mutta jos olisi Android 7 tarjolla, niin tulisi viideskin tähti.
TapaniV35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Samsung A3
Näppärä työpuhelin.
Akun kesto hyvä.
Helppo käyttöinen puhelin.
TuihuM, 45–54v Nätti mutta herkkä
Puhelin on näpsäkän kokoinen ja nätin näköinen, toimii nopeasti ja tekee suunnilleen mitä lupaa. Järjestelmä ei ole kaatunut 6kk aikana kertaan joten suhteellisen luotettavakin on silloin kun akkua riittää.. ja sitä riittää alle päiväksi. Latauskin kestää välillä todella pitkään.
Puhelin on todella helposti rikkoontuva. Itsellä rikkoontui heti ensimmäisen kuun aikana kameran linssi kun puhelin oli taskussa, suojakuori ei tätä tapahtumaa estänyt. Nyt kun irroitin pitkästä aikaa suojakuoren niin huomasin että takakuorikin on mennyt itsestään rikki..
Veikko2001M, 25–34v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Vedenpitävädroid
Toimii kuin muutkin androidit ja lisäksi vedenpitävä. Ainut toimimaton osa on magneettianturi eli kompassi, jota ei saa kohdennettua. Tosin tämä ongelma taitaa koskea kaikkia Samsungin puhelimia/android laitteita. Puhelinta on hankala käyttää ilman kuoria yhdellä kädellä, joten jonkin moiset kuoret ovat paikallaan.
AfT6825–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Vedenpitävädroid
Toimii kuin muutkin androidit ja lisäksi vedenpitävä. Ainut toimimaton osa on magneettianturi eli kompassi, jota ei saa kohdennettua. Tosin tämä ongelma taitaa koskea kaikkia Samsungin puhelimia/android laitteita. Puhelinta on hankala käyttää ilman kuoria yhdellä kädellä, joten jonkin moiset kuoret ovat paikallaan.
AfT6825–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Perus luuri
Kaikki tarvittava. Hyvä kamera ja näppärän kokoinen! Suosittelen ensimmäiseksi älypuhelimeksi. Myös fyysisestä "home näppäimestä" plussat samsungille!
Veijoskari18–24v Hyvä luuri
Ihan pätevä laite. Ei tarvitse katua tämän ostamista. Koko on ihan passeli. Helpompi pitää taskussa ja käsitellä.
Katjaana45–54v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä akku ja sopivan kokoinen
Vaimolle piti saada uusi laite Lumian jälkeen. IOS/Android-valinta päätyi Androidiin. Tämä A3 tuli valituksi siksi, että se on sopivan kokoinen ja hintainen sekä saanut hyviä arvosteluja. Laite on tähän mennessä täyttänyt odotukset. Akku kestää (käytöstä riippuen tietysti) 3 vrk.
vkj1M, 45–54v Galaxy A3
Hyvä peruspuhelin sopivaan hintaan, näyttö mukavan kirkas
Rosmo8225–34v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä peruspuhelin
Hyvä ja luotettava peruspuhelin. Akun kesto ei vastaa luvattua, kuluu nopeaa mutta lataa yllättävän nopeasti.
MimiN, 18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä puhelin
Hyvä pienikokoinen puhelin, jossa erinomainen kamera. Kätevä käyttää.
UlziN, 65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kompakti puhelin
Lumia 925:n korvaajaksi piti hankkia uusi puhelin. Windows-puhelin ei tullut kyseeseen tuotannon päätyttyä. A3:n koko tuntui sopivalta. Lyhyen käyttökokemukseni perusteella olen hankintaani tyytyväinen. Ehdoton lisähankinta oli Samsungin oma kotelo puhelimelle. Nyt puhelimen käsittely helpompaa.
InsiderM, 55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Samsung Galaxy A3
Edellinen puhelimeni oli Lumia 800, eli vanhaa kunnon Nokiaa ja vanhaa Windows-phonea.
Akkukesto Galaxy A3:ssa on todella hyvä.
Käyttölogiikka Androidissa on aika huono verrattuna vanhaan Lumiaan. Tuntuu, että peruspuhelimen asiat ovat takavasemmalla...itse haluan soittaa ja vastaanottaa puheluita, tekstiviestejä ja siinä spotify ja web clientit ovat plussaa. Samsungin Android ei anna valita tekstiviestin ääntä eikä äänenvoimakkuutta. Soittoäänen saa valita, mutta that's it.
Ostin samantien suojakuoren tähän värkkiin, mutta nakuna takakuori olisi kyllä varmasti helposti särkyvä.
On hämmentävää, että aikanaan tehtiin niin hitosti hommia elektroniikan pienentämiseksi ja nykyään tämä A3 on pienin järkevä puhelin mikä löytyy.
HartsaM, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Näppärän kokoinen puhelin
Tämä tuote on vastannut hyvin odotuksiani ja toiveitani. Puehin on sopivan kokoinen käteen ja helppo käyttää
RiittaN, 45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Menee
Tosi hyvä puhelin. Hieman liukas kädessä ja putoaa helposti. Vaikea löytää suojakuoria. Alkunäytön alhaalla on jokin vihreä viiva. Muutaman kerran pudonnut lattialle ja ei ole särkynyt millään lailla. Herkkä kosketusnäyttö eli ottaa kosketuksen herkasti jja välillä ei ota ollenkaan kosketusta. Värit ovat kirkkaat. Suosittelen mutta todella hintava mutta hintansa arvoinen.
tosikomakto18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Samsung Galaxy A3
Puhelimen kalenterintoiminto on huono, kalenterin muistutukseen ei pysty asentamaan hälytyksiä ja eikä se hälytä tärkeistä tapahtumista.
anne78N, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ok puhelin
Ihan hyvä peruspuhelin. 7 vuotta iphonea käyttäneeltä meni kyllä vähän aikaa tottua.
KeittiopiikaN, 45–54v Ongelmia...
Puhelin näppärän kokoinen ja kamera ok.
Kuukauden jälkeen akun keston kanssa alkoi ongelmat. Puhelin käytetty kerran valohoidossa ja toinen ilmeisesti tulossa koska parannusta ei tapahtunut. Akun kesto tällä hetkellä noin puoli päivää kun kaikki sammutettu. En tiedä sitten onko vika puhelimen ohjelmistossa vai akussa. Tällä hetkellä en voi suositella
Karppinen7135–44v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
A3 käyttökelpoinen puhelin.
Ei moitteen sanaa. Täyttää tarpeet hyvin. Sopivan kokoinen, hyvä näyttö ja riittävä akkukapasiteetti.
Kamera nopea ja tuottaa hyviä kuvia. Samsungin puhelimista ollut aina hyviä kokemuksia, eikä tämäkään tuota pettymystä.
HannuM, 45–54v
