Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Suosittelen
Nopea ja käteen sopivan kokoinen puhelin. Ei ole tullut mitään moitittavaa tämän käytössä paitsi ilman muovista takasuojakuorta puhelin on hieman liukas käsissä, mutta sen kanssa pysyy näpeissä.
veepee90
