Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Samsung Galaxy A3
Edellinen puhelimeni oli Lumia 800, eli vanhaa kunnon Nokiaa ja vanhaa Windows-phonea.
Akkukesto Galaxy A3:ssa on todella hyvä.
Käyttölogiikka Androidissa on aika huono verrattuna vanhaan Lumiaan. Tuntuu, että peruspuhelimen asiat ovat takavasemmalla...itse haluan soittaa ja vastaanottaa puheluita, tekstiviestejä ja siinä spotify ja web clientit ovat plussaa. Samsungin Android ei anna valita tekstiviestin ääntä eikä äänenvoimakkuutta. Soittoäänen saa valita, mutta that's it.
Ostin samantien suojakuoren tähän värkkiin, mutta nakuna takakuori olisi kyllä varmasti helposti särkyvä.
On hämmentävää, että aikanaan tehtiin niin hitosti hommia elektroniikan pienentämiseksi ja nykyään tämä A3 on pienin järkevä puhelin mikä löytyy.
Hartsa
