Samsung Galaxy A3 (2016) -Android-puhelin, kulta
Tuotteen kuvat ja videot
Hintatiedot
Saatavuustiedot
- Lasia ja metallia
- Muistikorttipaikka
- 4.7" Super AMOLED -näyttö
- Neliydinprosessori
- 4G/LTE-yhteys
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
Maksupalvelut
- 10%
- 25%
- 35%
- 460%
- 528%
- Vastinetta rahalleArvosana 4.2/54,2
- Tuotteen laatuArvosana 4.4/54,4
- KäyttömukavuusArvosana 4.1/54,1
hinta-laatumestari
Arvosana 5/5Olen supertehokas rikkomaan puhelimia, ja tämä puhelin on kestänyt jo yli vuoden verran erilaatuisille lattioille tiputtamista. Käytössä olevat nahkaiset "lompakkosuojakuoret" olen joutunut kertaalleen vaihtamaan, mutta tärähdyksistä ja näytönkin läpsähdyksistä asfaltille puhelin on selvinnyt toistaiseksi erinomaisen pitkään. Olen niitä ihmisiä, jotka himoitsevat uusia puhelimia jo ennenkuin edellinen puhelin ehtii tiensä päähän, mutta jos (ja kun, olenhan älypuhelimien murhamestari) tämä nykyinen rikkoutuu niin ostan todennäköisesti tilalle samanlaisen. Sopii erittäin hyvin pienen ihmisen käteen (minun) ja viestin näpyttelemiseen ei välttämättä tarvita kahta kättä. Isommalle ihmiselle luultavasti kokemus olisi erilainen. Se ulkoisista ominaisuuksista, sisäisistä en ole myöskään löytänyt viimeisen vuoden aikana mitään valittamisen aihetta tälläiselle peruskäyttäjälle: facebookkaus, whatsappaus, kamera (mielestäni parhaita kameroita mitä olen puhelimissa käyttänyt, mutta toisaalta taidan olla vieläkin rakastunut), instagram-selfiet, netin selailu google chromella. En ole törmännyt oikeastaan minkäänlaisiin ongelmiin tämän puhelimen kanssa. Akkukin on kulunut niinkuin sitä on käytetty, öisin lataus ja päivät puhelin kädessä sen ajan mitä en ole töissä ja töissäkin käsi käy puhelimella viiden minuutin välein. Aiemmin käytössäni olleen galaxy s5 tämä hakkaa kasaksi pulveria. Vai olinko se sittenkin minä
Innostunut sonni25–34vUpeaa Laatua
Arvosana 5/5Ostin tämän Galaxy A3 laitteen viikko sitten, koska olin mennyt ostamaan kiinalaisen honor anroid puhelimen... Kyllästyin honor anroidin huonoon käyttömukavuuteen ja palasin takaisin siten Samsung laatuun.
Samsungin käyttöjärjestelmä on paremmin tehty Anroidjärjestelmä kuin esim. Honor puhelimessa.
Insinööri PekkaM, 45–54vSuosittelen
Arvosana 5/5Nopea ja käteen sopivan kokoinen puhelin. Ei ole tullut mitään moitittavaa tämän käytössä paitsi ilman muovista takasuojakuorta puhelin on hieman liukas käsissä, mutta sen kanssa pysyy näpeissä.
veepee9025–34vPerus luuri
Arvosana 5/5Kaikki tarvittava. Hyvä kamera ja näppärän kokoinen! Suosittelen ensimmäiseksi älypuhelimeksi. Myös fyysisestä "home näppäimestä" plussat samsungille!
Veijoskari18–24vHyvä akku ja sopivan kokoinen
Arvosana 5/5Vaimolle piti saada uusi laite Lumian jälkeen. IOS/Android-valinta päätyi Androidiin. Tämä A3 tuli valituksi siksi, että se on sopivan kokoinen ja hintainen sekä saanut hyviä arvosteluja. Laite on tähän mennessä täyttänyt odotukset. Akku kestää (käytöstä riippuen tietysti) 3 vrk.
vkj1M, 45–54vA3 käyttökelpoinen puhelin.
Arvosana 5/5Ei moitteen sanaa. Täyttää tarpeet hyvin. Sopivan kokoinen, hyvä näyttö ja riittävä akkukapasiteetti.
Kamera nopea ja tuottaa hyviä kuvia. Samsungin puhelimista ollut aina hyviä kokemuksia, eikä tämäkään tuota pettymystä.
HannuM, 45–54vYllättävän hyvä pikkupuhelin
Arvosana 5/5Hankin puhelimen S7 Edgen rinnalle vapaa-ajan käytöön. Etukäteen mietitytti pieni keskusmuistin määrä ja ehkä vähän kamerakin (S7 nostaa vaatimustason ja odotukset huippunsa). Huolet pois, kamera on erittäin hyvä ja keskusmuistikin tuntuu riittävän eikä lagaamista ole ainakaan vielä ollut. Puhelin on näppäränkokoinen ja akku kestää älypuhelin kategoriassa loistavan hyvin: kaksi päivää menee sujuvasti normikäytössä. Ostin mukaan 64GB:n muistikortin kompensoimaan 16GB:n sisäistä muistia, eli tallennustilaakin on riittävästi. Puhelimeen pitäisi olla tulossa myös androidin uusin versio Marshmallow, eli sekin puoli on kunnossa. Muovisesta kuoresta huolimatta puhelin tuntuu jämäkältä. Näytöstä ei tässä hintaluokassa myöskään ole mitään pahaa sanottavaa.
Jessica45–54vHyvä puhelin
Arvosana 5/5Laadukkaan oloinen puhelin parin viikon käytön jälkeen. Briefing-ruudun ja muut ylimääräiset ohjelmat saa pois päältä. Käyttis sisältää yllättävän paljon pieniä käyttöä helpottavia toimintoja, en tosin tiedä moniko näistä on android vitosta ja moniko samsungin keksintöä, mutta pientä ja hyödyllistä aputoimintoa riittää.
Patteri kestää kiitettävän kauan, helposti pari päivää.
hfskljgmvklvgklvgdfjsl35–44vHyvin on pelittänyt
Arvosana 5/5Muutaman viikon on ollut luuri käytössä,eikä ainakaan vielä ole tullut mitään valittamisen aihetta.
jarkka25–34vKaikki mitä tarvitsen
Arvosana 5/5- Istuu käteen sopivasti (halusin kapeamman puhelimen kun yleiset "leipälautaset"
- Ei ongelmia käytössä suoritustehon tai akun osalta
- kamera on käyttööni varsin hyvä - siedettävää jälkeä myös hämärässä
- /- erittäin tukeva kädessä kun hommasin Samsungin oman flip-coverin, suojaa
näyttöä myös kivasti, mutta itse flip-cover on vähän halvan oloinen ja ylihintainen
- laturipiuha on ärsyttävän tynkä
- tekstinsyöttö tekee ihmeellisiä korjauksia joita en ole vielä saanut poistettua
Hinta varmasti tippuu kesään mennessä, mutta hintanasa väärti myös 339,-
Kuukauden käytön jälkeen vaikuttaa juuri sopivalta käyttööni.
(Sähköposti, netti, kevyet applikaatiot ja viestintä)
Halusin ostaa A3:sen syksyllä, mutta pienehkö akku arvelutti.
Tässä akunkesto juuri sopiva, eli ei tarvitse kesken päivän latailla,
paitsi toki jos tekee jotain kuormittavaa.
Käyttöliittymä toimii ok ja on intuitiivinen. Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni.
Ostin ensin kalliimman iPhonen ja tämä on mielestäni paljon parempi.
Suosittelen!
pepe42M, 25–34v- Lue kaikki 35 tuotearvostelua




