Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Nätti mutta herkkä
Puhelin on näpsäkän kokoinen ja nätin näköinen, toimii nopeasti ja tekee suunnilleen mitä lupaa. Järjestelmä ei ole kaatunut 6kk aikana kertaan joten suhteellisen luotettavakin on silloin kun akkua riittää.. ja sitä riittää alle päiväksi. Latauskin kestää välillä todella pitkään.
Puhelin on todella helposti rikkoontuva. Itsellä rikkoontui heti ensimmäisen kuun aikana kameran linssi kun puhelin oli taskussa, suojakuori ei tätä tapahtumaa estänyt. Nyt kun irroitin pitkästä aikaa suojakuoren niin huomasin että takakuorikin on mennyt itsestään rikki..
Veikko2001
