Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Menee
Tosi hyvä puhelin. Hieman liukas kädessä ja putoaa helposti. Vaikea löytää suojakuoria. Alkunäytön alhaalla on jokin vihreä viiva. Muutaman kerran pudonnut lattialle ja ei ole särkynyt millään lailla. Herkkä kosketusnäyttö eli ottaa kosketuksen herkasti jja välillä ei ota ollenkaan kosketusta. Värit ovat kirkkaat. Suosittelen mutta todella hintava mutta hintansa arvoinen.
tosikomakto
