Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
hinta-laatumestari
Olen supertehokas rikkomaan puhelimia, ja tämä puhelin on kestänyt jo yli vuoden verran erilaatuisille lattioille tiputtamista. Käytössä olevat nahkaiset "lompakkosuojakuoret" olen joutunut kertaalleen vaihtamaan, mutta tärähdyksistä ja näytönkin läpsähdyksistä asfaltille puhelin on selvinnyt toistaiseksi erinomaisen pitkään. Olen niitä ihmisiä, jotka himoitsevat uusia puhelimia jo ennenkuin edellinen puhelin ehtii tiensä päähän, mutta jos (ja kun, olenhan älypuhelimien murhamestari) tämä nykyinen rikkoutuu niin ostan todennäköisesti tilalle samanlaisen. Sopii erittäin hyvin pienen ihmisen käteen (minun) ja viestin näpyttelemiseen ei välttämättä tarvita kahta kättä. Isommalle ihmiselle luultavasti kokemus olisi erilainen. Se ulkoisista ominaisuuksista, sisäisistä en ole myöskään löytänyt viimeisen vuoden aikana mitään valittamisen aihetta tälläiselle peruskäyttäjälle: facebookkaus, whatsappaus, kamera (mielestäni parhaita kameroita mitä olen puhelimissa käyttänyt, mutta toisaalta taidan olla vieläkin rakastunut), instagram-selfiet, netin selailu google chromella. En ole törmännyt oikeastaan minkäänlaisiin ongelmiin tämän puhelimen kanssa. Akkukin on kulunut niinkuin sitä on käytetty, öisin lataus ja päivät puhelin kädessä sen ajan mitä en ole töissä ja töissäkin käsi käy puhelimella viiden minuutin välein. Aiemmin käytössäni olleen galaxy s5 tämä hakkaa kasaksi pulveria. Vai olinko se sittenkin minä
