Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
A3 käyttökelpoinen puhelin.
Ei moitteen sanaa. Täyttää tarpeet hyvin. Sopivan kokoinen, hyvä näyttö ja riittävä akkukapasiteetti.
Kamera nopea ja tuottaa hyviä kuvia. Samsungin puhelimista ollut aina hyviä kokemuksia, eikä tämäkään tuota pettymystä.
Hannu
