Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä luuri
Ihan pätevä laite. Ei tarvitse katua tämän ostamista. Koko on ihan passeli. Helpompi pitää taskussa ja käsitellä.
Katjaana
Ihan pätevä laite. Ei tarvitse katua tämän ostamista. Koko on ihan passeli. Helpompi pitää taskussa ja käsitellä.