Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ongelmia...
Puhelin näppärän kokoinen ja kamera ok.
Kuukauden jälkeen akun keston kanssa alkoi ongelmat. Puhelin käytetty kerran valohoidossa ja toinen ilmeisesti tulossa koska parannusta ei tapahtunut. Akun kesto tällä hetkellä noin puoli päivää kun kaikki sammutettu. En tiedä sitten onko vika puhelimen ohjelmistossa vai akussa. Tällä hetkellä en voi suositella
Karppinen71
