Kokemukset ja arvostelut
34 tuotearvostelua, sivu 1 / 2
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Paras imuri
Tämä on ollut parhain imuri mitä olen käyttänyt. Tosi voimakas imuteho, mutta silti hiljainen käyttää. Ehdoton lemmikki talouteen. Turbosuulakkeesta iso plussa, sillä saa lemmikkien karvat helposti pois matoista. Jatkossa en muuta merkkiä edes osta. Mieleen saa myös hyvin varaosia jos niitä tarvitsee. Kerta ostoksena hintava mutta varmasti ajaa itsensä takaisin ajan kuluessa.
Tiia M25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Miele pölynimuri/Verkkokauppa
Verkkokaupan tilausjärjestelmä, asiakaspalvelu ja toimituksen nopeus erinomaisella tasolla. Tuote juuri niin loistava kun muistin Mielen olevankin.
Vesa55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Paras imuri lemmikkikotiin
Ehdottomasti ylivoimaisesti paras imuri lemmikkikotiin. Myös edellinen imuri oli Mielen Cat & Dog ja se päästettiin nyt 18 vuotiaana eläkkeelle toimivana kesämökkiimuriksi ja uusi tilalle. Uusi on hiljaisempi, mutta yhtä lailla tehokas imemään aidosti karvat matoista ja hiekanmurut myös lattialistojen vierestä. Ainoa miinus hinnakkaat pölypussit, mutta siihenkin löytyy ratkaisuja...
marjattahannele45–54v Koiraperheeseen
Erittäin hyvä imuteho ja yllättävän hiljainen käyntiääni.
Wille I65 tai yli- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Huippu!
Huippu tehokas imuri ja erinomainen meidän tarpeeseen!
VKK25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Tehokas
Hyvä imuri, imee paremmin kun 15 vuotta vanha mielen imuri.
Kmdk45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Imuri
Todella hyvänlaatuinen ja kuvastaa tuotteen ilmoitusta hyvin.
Vivukki1218–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Paras imuri tahänastisista
Näin muutaman viikon jälkeen ei voi kun kehua. Edelliset imurit mitä ollu tuntuu vain imevän suulakkeen lattiaan kiinni ilman että imee roskia sisäänsä. Tämän kanssa ei sitä ongelmaa. On myös melko hiljainen.
Vilppu25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Miele Guard Imuri
Kevyt, helposti liikuteltava ja hyvä skaala tehoja ja suulakkeita eri tarkoituksiin.
Plussa pitkästä kapeasta suulakkeesta ja miinus liitäntä mekanismeista jotka todennäköisesti eivät kestä käytössä.
Katri55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Miele on aina Miele
Tosi hyvä imuri: tehokas imu, helppo liikutella, kevyen tuntuinen. Ihmeen hiljainenkin. Näyttääkin tyylikkäältä tuo musta! Plussana turbosuulake, vaikkei kotieläimiä olekaan, imuroinnin jälkeen tuoksuu raikkaalta, kun matot käsitelty turbolla.
Siistiä ja puhdasta tuli65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Imuri
Hyvä imuteho ja lisäosat, etenkin pitkä kapea sulake, pääsee hankaliin paikkoihin.
Sirpa45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Miellyttävä imuri
Tämä meni vaihtoon vanhan imurin irtisanottua itsensä. Vanhassa ongelmana huonot renkaat, heikko imun säätö, herkästi rikki mennyt teleskooppi varsi ja hankala tehon säätö.
Tässä kapistuksessa ei niitä ongelmia ole.
- Pienet suulakkeet tulevat imurin mukana sisällä
- Kaikki alla olevat pyörät kääntyvät joten imuri pysyy hyvin perässä
- Piuhan sisäänajo todella tehokas yhdellä painauksella
- Perus suulakkeissa hyvä taittuvuus sohvien alle ja hyvä imu teho
- Rauhallinen äänekkyys
- Hyvät ilmansuodattimet
- Lisänä tuleva turbo suulake tosi mukava saada karvoja ja pitkiä hiuksia kerättyä matoilta pois.
- Taittuva pitkä suulake hankaliin paikkoihin
Isointa negatiivisuutta tulee hinnasta, sekä imuri, pölypussit ja suodattimet. Mutta laadukas laite kyseessä.
Arbitor25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Paras imuri tähän asti
Erittäin tyytyväinen imuriin. Kaksi edellistä olleet Electroluxin imureita ja molemmat korjattiin kahdesti. Kun koira tuli perheeseen, päädyttiin tähän. Päivääkään en katunut. Turbosuulake tekee matoista kuin uusia. Imurin tuloilma myös pysynyt raikkaana mikä voi olla monissa imureissa haaste koiraperheissä. Ainoa pieni miinus tuotteen ”muovisuudesta” mutta ei ole vaikuttanut tehoihin tai toimivuuteen. Erittäin tyytyväinen ostooni!
Koiratalous45–54v Miele Guard M1 imuri
Imuroidessa liikkuu keveästi pyörivien renkaiden ansiosta.Cat&Dog suutin puhdistaa hyvin lyhyt nukkaiset matot .Aika kova ääni sillä suuttimella imuroitaessa
oili
irumi65 tai yliMiele Guard M1 Cat&Dog Flex pölynimuri, musta
Tuoteseloste pölyimurin toiminnista on kerrottu selkeästi, joka helpotti ostopäätöstä.
Tarja65 tai yli- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
miele guard M1 cat&dig flex pölynimuri, musta
minulla on ollut vuosia Miele imureita, nyt tilaamani on kolmas 45 vuoden aikana. siis todella kestävää laatua ! edellinen parikymmentä vuotta sitten hankittu siirtyi nyt isännän käyttöön verstaalle. Tämän uuden turbosuulake yllätti positiivisesti. "koeajoin" sen eteisen hiekkaisella ja muutenkin likaisella matolla(5 koiraa ja rapakeli, asumme maalla). matosta tuli TODELLA puhdas ! suosittelen! hyvä hankinta!
koiratalous65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
odotettua laatua
odotettua laatua tuotemerkillä. monieläin talous niin aika näyttää miten toimii ja kestää ja oölypussien vaihtoväli. aiemmat imurit n. 2-3v
odotukset ovat korkealla että tosiaan vastaa mitä luvataan
cidi45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Miele imuri
Olin hieman skeptinen, miten turbosuulake toimii dysonin jälkeen. Ihan mielettömän hyvä ja erittäin tehokas imu! Hieman miinusta lyhyestä johdosta, joutuu isossa talossa vaihtamaan pistorasiaa. Muutoin olen erittäin tyytyväinen.
Eeev25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Sulavaliikkeinen ja ryhdikäs
Tosi monipuolinen setti lisäosia ja suulat vaikuttavat tosi laadukkailta. Imurisäiliö liikkuu sulavasti ja vakaasti. En enää vihaa imurointia niin paljon.
Laura35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Vain miele
Kolmas miele menossa. Tämä miele on ehdottomasti paras joka ollut. Tehokas, normaali perinteinen imuri mutta nykytekniikalla, ei hajua, raikas ilma.
Laatu35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Laadukas imuri
Imuri hyvällä imuteholla. Suulakepäät kulkevat kätevästi mukana imurisäiliössä.
pihlis25–34v Kissatalous
Loistava imuri kissatalouteen. Imuroi kaikki karvat lattialta ja matoista.
3Kissaa18–24v- Käyttömukavuus
Hyvä imuri mutta haisi homeelle
Olin todella tyytyväinen imuriin mutta se haisi niin voimakkaalle homeelle ja haju voimistui käytön aikana että päädyin palauttamaan sen. Minulle lähetettiin reklamaation jälkeen uusi imuri mutta sekin haisi samalta joten päädyin kokonaan purkamaan kaupan.
Jonsku25–34v Hyvä imuri
Vaihdoin 6v vanhan dysonin tähän ja selvä parannus. Imee hiekkaa ja kiviä lattialta ihan eri tavalla. Hygieenisempikin varmasti kun pölyt menee suoraan pussiin. Epäilemättä käyttöikäkin pidempi kuin dysonilla. Harjasuulake toimii erinomaisesti vaikkei ole moottoroitu.
Puudelin trimmaaja35–44v
