Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Miellyttävä imuri
Tämä meni vaihtoon vanhan imurin irtisanottua itsensä. Vanhassa ongelmana huonot renkaat, heikko imun säätö, herkästi rikki mennyt teleskooppi varsi ja hankala tehon säätö.
Tässä kapistuksessa ei niitä ongelmia ole.
- Pienet suulakkeet tulevat imurin mukana sisällä
- Kaikki alla olevat pyörät kääntyvät joten imuri pysyy hyvin perässä
- Piuhan sisäänajo todella tehokas yhdellä painauksella
- Perus suulakkeissa hyvä taittuvuus sohvien alle ja hyvä imu teho
- Rauhallinen äänekkyys
- Hyvät ilmansuodattimet
- Lisänä tuleva turbo suulake tosi mukava saada karvoja ja pitkiä hiuksia kerättyä matoilta pois.
- Taittuva pitkä suulake hankaliin paikkoihin
Isointa negatiivisuutta tulee hinnasta, sekä imuri, pölypussit ja suodattimet. Mutta laadukas laite kyseessä.
Arbitor
