Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Miele imuri
Olin hieman skeptinen, miten turbosuulake toimii dysonin jälkeen. Ihan mielettömän hyvä ja erittäin tehokas imu! Hieman miinusta lyhyestä johdosta, joutuu isossa talossa vaihtamaan pistorasiaa. Muutoin olen erittäin tyytyväinen.
Eeev
