Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Paras imuri
Tämä on ollut parhain imuri mitä olen käyttänyt. Tosi voimakas imuteho, mutta silti hiljainen käyttää. Ehdoton lemmikki talouteen. Turbosuulakkeesta iso plussa, sillä saa lemmikkien karvat helposti pois matoista. Jatkossa en muuta merkkiä edes osta. Mieleen saa myös hyvin varaosia jos niitä tarvitsee. Kerta ostoksena hintava mutta varmasti ajaa itsensä takaisin ajan kuluessa.
Tiia M
