Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä imuri mutta haisi homeelle
Olin todella tyytyväinen imuriin mutta se haisi niin voimakkaalle homeelle ja haju voimistui käytön aikana että päädyin palauttamaan sen. Minulle lähetettiin reklamaation jälkeen uusi imuri mutta sekin haisi samalta joten päädyin kokonaan purkamaan kaupan.
Jonsku
