Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Vain miele
Kolmas miele menossa. Tämä miele on ehdottomasti paras joka ollut. Tehokas, normaali perinteinen imuri mutta nykytekniikalla, ei hajua, raikas ilma.
Laatu
Kolmas miele menossa. Tämä miele on ehdottomasti paras joka ollut. Tehokas, normaali perinteinen imuri mutta nykytekniikalla, ei hajua, raikas ilma.