Kokemukset ja arvostelut
8 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Santokukniv
Att skära grönsaker är ett nöje efter att vi köpte denna kniv. Mycket prisvärd!
kjellma2N, 55–64v Not worth it
In the first day it was very sharp but only after one day of normal use it lost its sharpness and dulled drastically.
I expected very much more from a Japanese masamune.
Käyttäjä25–34v- Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Mainio perusveitsi
Olen kova kokkaaja mutta käyttänyt aina surkeita halpisveitsiä. Ostin tämän santokun tarjouksesta. Ilahduin sen terävyydestä ja hämmästyin keveydestä. Sopii naisen käteen - kahva on pieni. Sanoisin että tämä on hyvä ”ensiveitsi” tai ”entry level product” matkalla parempien veitsien maailmaan (jossa leikkaaminen onkin helppoa!). Seuraavaksi opettelen käyttämään hiomakiveä ja hankin jonkun oikeasti hyvän taotun veitsen. Tämä leikkaa hyvin helposti raakaa keittolihaa, sulatettuja suppiksia ym. hieman sitkempää tavaraa, joiden leikkaaminen tylsillä vanhoilla fiskarsseilla oli surkeaa nylkyttämistä.
EmotinttiN, 45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Tarjoustuotteena ihan ok
Veitsi on terävämpi kuin perus markettiveitset kun tuon itse vain terottaa ensin hyväksi. Tehdasteroitus oli tylsä. Tarjouksesta napattu jolloin ihan ok, mutta satsaisin kyllä parempaan yleisveitseen, jolloin tälle ei juurikaan enää jää virkaa. Kahva halpaa kevyttä muovia, jonka myötä veitsen tasapaino on huono kaiken painon ollessa terän puolella. Perunoille ihan mukava veitsi.
lopettakaa_myyjät_arvailu25–34v Perus P.
Terä onkin niin terävä, että ikean veitseihin tottuneena sain pari viiltoja sormeen hyvin lyhyessä ajassa.
Kahva puoli ei mikään ergonomia-ihme vaan ainoastaan pyöreä muovinen. Kahva ei myöskään vaikuta kovin hienolta ulkonäöllisesti.
Perus puukko.
Kaizross25–34v- Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Mukava käyttää
Erittäin hyvä veitsi moneen tarkoitukseen, minulla toimii ihan ylesiveitsenä. Voin suositella hankkimaan, terävä kuin mikä.
henri888M, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Oikein mukava yleisveitsi
Tuli hankittua tällainen viini ja ruoka messuilta ja toimii oikein mukavasti, leikkaa ja ainakin toistaiseksi pysynyt todella terävänä.
Tuomas69M, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Näppärä veitsi.
Erittäin mukavan kokoinen yleisveisti ja todella terävä, helposti jatkoon.
MarcciM, 35–44v
