Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Perus P.
Terä onkin niin terävä, että ikean veitseihin tottuneena sain pari viiltoja sormeen hyvin lyhyessä ajassa.
Kahva puoli ei mikään ergonomia-ihme vaan ainoastaan pyöreä muovinen. Kahva ei myöskään vaikuta kovin hienolta ulkonäöllisesti.
Perus puukko.
Kaizross
