SATAKE Noushu Masamune -santokuveitsi, 17 cm
Tuotteen kuvat ja videot
Hintatiedot
Saatavuustiedot
- Kova teräslaatu
- Hygieeninen
- Kahva ei ime itseensä bakteereja
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
- Long hidden loading text to make placeholder look 2 lines highloading ratings0,00
Maksupalvelut
- 10%
- 212%
- 325%
- 412%
- 550%
- Tuotteen laatuArvosana 4.3/54,3
- Vastinetta rahalleArvosana 4.7/54,7
Mainio perusveitsi
Arvosana 5/5Olen kova kokkaaja mutta käyttänyt aina surkeita halpisveitsiä. Ostin tämän santokun tarjouksesta. Ilahduin sen terävyydestä ja hämmästyin keveydestä. Sopii naisen käteen - kahva on pieni. Sanoisin että tämä on hyvä ”ensiveitsi” tai ”entry level product” matkalla parempien veitsien maailmaan (jossa leikkaaminen onkin helppoa!). Seuraavaksi opettelen käyttämään hiomakiveä ja hankin jonkun oikeasti hyvän taotun veitsen. Tämä leikkaa hyvin helposti raakaa keittolihaa, sulatettuja suppiksia ym. hieman sitkempää tavaraa, joiden leikkaaminen tylsillä vanhoilla fiskarsseilla oli surkeaa nylkyttämistä.
EmotinttiN, 45–54vMukava käyttää
Arvosana 5/5Erittäin hyvä veitsi moneen tarkoitukseen, minulla toimii ihan ylesiveitsenä. Voin suositella hankkimaan, terävä kuin mikä.
henri888M, 35–44vOikein mukava yleisveitsi
Arvosana 5/5Tuli hankittua tällainen viini ja ruoka messuilta ja toimii oikein mukavasti, leikkaa ja ainakin toistaiseksi pysynyt todella terävänä.
Tuomas69M, 25–34vNäppärä veitsi.
Arvosana 5/5Erittäin mukavan kokoinen yleisveisti ja todella terävä, helposti jatkoon.
MarcciM, 35–44vSantokukniv
Arvosana 4/5Att skära grönsaker är ett nöje efter att vi köpte denna kniv. Mycket prisvärd!
kjellma2N, 55–64vTarjoustuotteena ihan ok
Arvosana 3/5Veitsi on terävämpi kuin perus markettiveitset kun tuon itse vain terottaa ensin hyväksi. Tehdasteroitus oli tylsä. Tarjouksesta napattu jolloin ihan ok, mutta satsaisin kyllä parempaan yleisveitseen, jolloin tälle ei juurikaan enää jää virkaa. Kahva halpaa kevyttä muovia, jonka myötä veitsen tasapaino on huono kaiken painon ollessa terän puolella. Perunoille ihan mukava veitsi.
lopettakaa_myyjät_arvailu25–34vPerus P.
Arvosana 3/5Terä onkin niin terävä, että ikean veitseihin tottuneena sain pari viiltoja sormeen hyvin lyhyessä ajassa.
Kahva puoli ei mikään ergonomia-ihme vaan ainoastaan pyöreä muovinen. Kahva ei myöskään vaikuta kovin hienolta ulkonäöllisesti.
Perus puukko.
Kaizross25–34vNot worth it
Arvosana 2/5In the first day it was very sharp but only after one day of normal use it lost its sharpness and dulled drastically.
I expected very much more from a Japanese masamune.
Käyttäjä25–34v
