Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Mainio perusveitsi
Olen kova kokkaaja mutta käyttänyt aina surkeita halpisveitsiä. Ostin tämän santokun tarjouksesta. Ilahduin sen terävyydestä ja hämmästyin keveydestä. Sopii naisen käteen - kahva on pieni. Sanoisin että tämä on hyvä ”ensiveitsi” tai ”entry level product” matkalla parempien veitsien maailmaan (jossa leikkaaminen onkin helppoa!). Seuraavaksi opettelen käyttämään hiomakiveä ja hankin jonkun oikeasti hyvän taotun veitsen. Tämä leikkaa hyvin helposti raakaa keittolihaa, sulatettuja suppiksia ym. hieman sitkempää tavaraa, joiden leikkaaminen tylsillä vanhoilla fiskarsseilla oli surkeaa nylkyttämistä.
Emotintti
