Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Oikein mukava yleisveitsi
Tuli hankittua tällainen viini ja ruoka messuilta ja toimii oikein mukavasti, leikkaa ja ainakin toistaiseksi pysynyt todella terävänä.
Tuomas69
Tuli hankittua tällainen viini ja ruoka messuilta ja toimii oikein mukavasti, leikkaa ja ainakin toistaiseksi pysynyt todella terävänä.