Kokemukset ja arvostelut
19 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Vedenkeitin
Nätti ja siro vedenkeitin. Kiva tehoste valo ja suuri virtanappi. Pikkumiinus annettava siitä kun pannu hankalahko saada kohilleen levyyn.
Tinkerbell45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Vedenkeitin, keittää vettä
Hyvä, tyylikäs keitin ja hintaansa nähden erittäin laadukkaan tuntuinen. Nähtäväksi jää kuinka pitkäikäinen laite on kyseessä.
Pieni miinus kannesta joka pitää olla juuri oikeassa asennossa että sen voi sulkea ja kannessa oleva nuoli joka osoittaa kaatimen suunnan on vaikea nähdä. Myös mainittavaa että vaikka tehoksi mainitaan 2200 W niin itsellä ainakin ottaa seinästä "vain" 2000 W
TulinNäinOstin35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Vedenkeitin joka keittää vettä
Mukavan yksinkertainen laite, joka nimensä mukaisesti keittää vettä ja toimii myös kannuna.
Mystikko Mika25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Täydellinen ostos
Täydellinen ostos, sopivaan hintaan, hyvännäköinen ja täysin toimiva. kiva katsella kun vesi keittyy ledivalojen palaessa keittimen sisällä.
Lähihoitaja18–24v Working well until started to go brown on the plate
Who knows if it's happening to others but I brought it for tea boiling water and it's used at least a few times aday and after now 3 months it's going brown on the plate I love the kettle but sadly it's quickly going downhill with the performance
Milli85N, 35–44v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hinta ja laatu ovat kohdillaan
Mielestäni vedenkeitin on todella sopiva talouteeni. Edellisenkin vedenkeittimen ostin Verkkokaupasta. Toiminta on ollut moitteetonta. Olen siis tyytyväinen hankintaani.
La Pantera grisaN, 65 tai yli Halvalla ei saa hyvää
Ostin keittimen siron ulkonäön takia pääasiassa. Laite toimi hyvin ensimmäiset puoli vuotta, mutta sen jälkeen keitin alkoi haista palaneelta muovilta aina vettä keittäessä. Päivittäin käytössä olevassa sähkölaitteessa ei kannata ostaa sitä edullisinta laitetta, sillä halvat osat kuluvat myös nopeammin loppuun. Onneksi takuu oli edelleen voimassa ja sain laitteen palautettua Verkkokauppaan ja rahat takaisin, ja sitten ostinkin laadukkaan kalliimman keittimen.
tulipN, 35–44v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
tyylikäs vedenkeitin ja tyytyväinen vedenkeittäjä
pelkästään pitkästä kiehumisajasta noin 3-4 min miinuspiste
Miss HappyN, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Emerio-vedenkeitin
Näppärä ja toimii niin kuin pitääkin. Mainio hinta-laatusuhde.
La Pantera grisaN, 65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Erittäin hyvä ja tyylikäs vedenkeitin
Tekee tehtävänsä ja edullinen! En ole huomannut mitään huonoja puolia muutamien käyttökertojen jälkeen.
SusaN, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Viikon toimi
Oli viikon käytössä eikä enää sammunut kun vesi alkoi kiehua. Muutenkin hankala kun kansi oli irrallinen eli en lähtenyt valittamaan vaan ostin paremman.
VedenkeitinN, 45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Tyylikäs
Ollut käytössä nyt muutaman vuoden. Tyylikäs, halpa, toimii. Varsinkin veden kiehuessa erityisen tyylikäs, en näe syytä ostaa toisenlaista jos pitää tämän muotoilusta.
Koirani kanssa kävelylläM, 18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Mainio tuote!
Nopea ja nätti! Toimii hyvin, vastinetta rahalle. Plussaa kauniista ulkomuodosta
KarollllN, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ihan hyvä perusvedenkeitin
Ihana läpinäkyvä keitin. Kansi hankala, kun pitää erikseen nostaa.
ElenaN, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ei katkaise virtaa
Kaksi keitintä olen jo palauttanut Verkkokauppaan ja vaihdoin nyt toisen merkkiseen tuotteeseen. Tuotepalautus toimi mutkattomasti molemmissa tapauksissa. Kumpikin keitin lopetti automaattisen virrankatkaisun ja aiheuttivat potentiaalisen vaaratilanteen. Muuten olisi ollut nätti ja näppärä keitin, tykkään lasikannuista.
jiikooN, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Vastaa hintaa
Kaunis ja näppärä laite, hienot valot, ei valuta kaadettaessa! Vähän hidas verrattuna aikaisempaan keittimeeni mutta hyvää vastinetta pienelle hinnalle!
Nean25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Perushyvä vedenkeitin
Hinta-laatusuhde todella hyvin kohdallaan! Hoitaa hommansa, iso tukeva ja kaunis kannu jota ei tarvitse piilotella keittiössä.
HennaN, 25–34v Tyyliä pienellä rahalla
Tyylikäs design ja lämmittää veden kuten pitääkin. Helppo suositella noiden perusmörköjen sijasta.
Nikki35–44vVery good
I love this vedenkeitin!!! Also beautiful as decoration and also fast!
Hanni35–44v
