Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Erittäin hyvä ja tyylikäs vedenkeitin
Tekee tehtävänsä ja edullinen! En ole huomannut mitään huonoja puolia muutamien käyttökertojen jälkeen.
Susa
Tekee tehtävänsä ja edullinen! En ole huomannut mitään huonoja puolia muutamien käyttökertojen jälkeen.