Mukavan yksinkertainen laite, joka nimensä mukaisesti keittää vettä ja toimii myös kannuna.
Mystikko Mika25–34v
Täydellinen ostos
Arvosana 5/5
Täydellinen ostos, sopivaan hintaan, hyvännäköinen ja täysin toimiva. kiva katsella kun vesi keittyy ledivalojen palaessa keittimen sisällä.
Lähihoitaja18–24v
Hinta ja laatu ovat kohdillaan
Arvosana 5/5
Mielestäni vedenkeitin on todella sopiva talouteeni. Edellisenkin vedenkeittimen ostin Verkkokaupasta. Toiminta on ollut moitteetonta. Olen siis tyytyväinen hankintaani.
La Pantera grisaN, 65 tai yli
tyylikäs vedenkeitin ja tyytyväinen vedenkeittäjä
Arvosana 5/5
pelkästään pitkästä kiehumisajasta noin 3-4 min miinuspiste
Miss HappyN, 35–44v
Emerio-vedenkeitin
Arvosana 5/5
Näppärä ja toimii niin kuin pitääkin. Mainio hinta-laatusuhde.
La Pantera grisaN, 65 tai yli
Erittäin hyvä ja tyylikäs vedenkeitin
Arvosana 5/5
Tekee tehtävänsä ja edullinen! En ole huomannut mitään huonoja puolia muutamien käyttökertojen jälkeen.
SusaN, 25–34v
Tyylikäs
Arvosana 5/5
Ollut käytössä nyt muutaman vuoden. Tyylikäs, halpa, toimii. Varsinkin veden kiehuessa erityisen tyylikäs, en näe syytä ostaa toisenlaista jos pitää tämän muotoilusta.
Koirani kanssa kävelylläM, 18–24v
Mainio tuote!
Arvosana 5/5
Nopea ja nätti! Toimii hyvin, vastinetta rahalle. Plussaa kauniista ulkomuodosta
KarollllN, 25–34v
Perushyvä vedenkeitin
Arvosana 5/5
Hinta-laatusuhde todella hyvin kohdallaan! Hoitaa hommansa, iso tukeva ja kaunis kannu jota ei tarvitse piilotella keittiössä.
HennaN, 25–34v
Tyyliä pienellä rahalla
Arvosana 5/5
Tyylikäs design ja lämmittää veden kuten pitääkin. Helppo suositella noiden perusmörköjen sijasta.