Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Viikon toimi
Oli viikon käytössä eikä enää sammunut kun vesi alkoi kiehua. Muutenkin hankala kun kansi oli irrallinen eli en lähtenyt valittamaan vaan ostin paremman.
Vedenkeitin
Oli viikon käytössä eikä enää sammunut kun vesi alkoi kiehua. Muutenkin hankala kun kansi oli irrallinen eli en lähtenyt valittamaan vaan ostin paremman.