Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Tyylikäs
Ollut käytössä nyt muutaman vuoden. Tyylikäs, halpa, toimii. Varsinkin veden kiehuessa erityisen tyylikäs, en näe syytä ostaa toisenlaista jos pitää tämän muotoilusta.
Koirani kanssa kävelyllä
