Kokemukset ja arvostelut
154 tuotearvostelua, sivu 1 / 7
Hyvä ja edullinen paistinpannu
Erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Kuumenee nopeasti induktioliedellä.
Pannun ostaja45–54v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Tyytyväinen asiakas
Todella hyvä ja laadukas paistinpannu! Hieman tarttuu jos ei käytä rasvaa kunnolla mutta muuten hyvä.
Tyytyväinen18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä pannu tarjoushintaan nähden
Ookko pannu? Tää on pannu. Tarjoushinnalla noin 30 € hankittu peruspannu. Hintalaatusuhde mainio, toimii induktiolla moitteetta.
Kokkikolme35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Tyytyväinen
Hyvä hinta-laatusuhde paistinpannulla. Lämpenee tasaisesti ja omalla hellalla nopeasti.
Johanna45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvin toimii!
Helppo käyttää ja puhdistaa, mahdollisesti kiinni palanut ruoka irtoaa helposti ja muutenkin oikein odotusten mukainen. Ehkä joskus oppii käytönkin paremmin, mutta ei ole haitannut jos välillä vähän jää pohjaan kiinni, ei ole vaikuttanut ruokaan juuri
Paistoamatööri25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä paistinpannu
Ruostumaton teräs materiaalina on loistava. Ainoa miinus, että tässä pannussa paistopinta on hieman "karhea" eli metallista paistolastaa ei voi käyttää. Kuitenkin teflonia terveellisempi vaihtoehto ja voi pestä koneessa tarvittaessa. Toimii hyvin induktioliedellä.
Emma35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä pannu
Tarkoitus oli hankkia uusi paistinpannu vanhan pinnoitetun pannun tilalle. Tulin hankkineeksi tämän teräspannun ja on ollut positiivinen yllätys, ei moitittavaa.
Juho25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hieno paistinpannu
Hyvällä alella löytyi laadukas pannu! Syntymäpäivälahjaksi miehelle, joten paljon vertailtu vastaavia tuotteita, mutta tämä voitti ja lähti tilaukseen.
Jansku18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
tefal paistin pannu
tosi hyvä tuote kestava hyvin jä tervellinen jä aina käytäminen jälken näytä ihän siisti kuin uusi
lajan35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä pannu arkikokkailuun
Pannu on toiminut hyvin arkikokkailussa. Pannu on hieman painava, mutta ei häiritse, ja vaikuttaa laadukkaalta.
Lotta25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Käytännöllinen muotoilu
Ollaan nyt muutaman kerran käytetty oston jälkeen ja pannu on toistaiseksi ollut helppokäyttöinen. Pinnoitettuun pannuun verrattuna enemmän vaivaa puhdistamisessa (liottaminen lämpimässä vedessä ja tiskiaineessa), mutta oikein hyvä.
Sonja25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Edullinen
Käyttö vaatii vielä opettelua, mutta kohtalaisen hyvin on jo onnistunut. Olen tehnyt toistaiseksi aina pisaratestin ja pannu vaatii yllättävän pitkän lämmityksen että vesi jää helmeilemään.
Pintaan jää jo ensimmäisen kerran jälkeen kuumenemisesta jälkiä, mutta se kuuluu ilmeisesti asiaan.
Nimetön25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ruoat maistuu paremmalta
Kätevä ja helppo käyttää. Liha ja kasvikset maistuvat hyvin paremmilta.
Jwo25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
paistopinnan laatu/sileys on surkea
paistopinta on erittäin karkea ja huonosti työstetty varsinkin keskeltä. metallityöstön jälki ei kelpaa keittiöön, en edes kokeillut
ottaa pannuun45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Huokea rosteripannu
Jos olet hakemassa helppoa paistinpannua, niin ei välttämättä ole tämä. Jos taas etsit hyvää rosteripannua kohtuuhintaan, niin tämä on ehdottomasti etsimäsi pannu!
Jiimies45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Puolen hintansa arvoinen, ja miksei täydenkin.
Ostin tarjouksesta alle 30€, eikä kaduta. Erinomainen teräspannu, millä onnistuu kaikki. Hieman enemmän joutuu lämpöä säätelemään eri ruokien kanssa, mikäli on ensimmäinen teräspannu, mutta helppokäyttöinen kuitenkin. Yksinkertainen pitää puhtaana.
HAH45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvin pelittää
Oikein hyvin toimiva paistinpannu ja helppo, kun voi pestä astianpesukoneessa.
Krisu25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kiva paistinpannu
Olen tyytyväinen tähän teräspannuun. Se kuumenee tasaisesti ja tekee hyvän paistopinnan. Pannu on myös kestävä eikä naarmuunnu helposti.
Ruoka voi joskus tarttua, ja pesu vaatii vähän enemmän vaivaa. Silti tämä on hyvä ja pitkäikäinen pannu.
Alima18–24v Hyvä tuote
Toimii aina.
Vuosia ollut käytössä samoja.
Voin suositella.
Tim25–34vTefal virtuoso
Erittäin hyvä paistinpannu. Nuoren ensimmäiseksi paistinpannuksi meni
Mummo65 tai yli- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimiva teräspannu
Alesta hankin, mutta OVH-hintaankin nähden toimiva peli. Teräs tietty vaatii omet temppunsa paistoon. Kestävän oloisesti rakennettu, mikä tietty valmistajan takuussakin näkyy. Vaikuttaa lämpenevän tasaisesti. Vinkkinä 28 senttinen Swiss Diamond -lasikansi sopii varsin hyvin tähän.
Risto L35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Huono laatu
Huomasin heti, että pannu oli paljon kevyempi kuin meille aiemmin ostettu laadukas teräspannu. Polttaa todella helposti kaiken pohjaan ja koska on niin kevyttä tekoa niin kuumenee ja jäähtyy tosi nopeasti joka ei varsinaisesti ole teräspannulle hyvä asia.
Minttu35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä pannu
Tämä oli ensimmäinen ostamani teräspannu ja se toimii hyvin eikä polta pohjaan kunhan opettelee käyttämään oikein. Nopea toimitus. Hyvä hinta tarjouksessa.
Tyytyväinen asiakas18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ale-löytönä
Mainiosti pelittävä pannu, ei moitteen sanaa. Reilusti alennettuun hintaan löydettynä hinta-laatusuhde oli aivan huikea.
Ronja45–54v
