Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Tyytyväinen asiakas
Todella hyvä ja laadukas paistinpannu! Hieman tarttuu jos ei käytä rasvaa kunnolla mutta muuten hyvä.
Tyytyväinen
Todella hyvä ja laadukas paistinpannu! Hieman tarttuu jos ei käytä rasvaa kunnolla mutta muuten hyvä.