Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvin toimii!
Helppo käyttää ja puhdistaa, mahdollisesti kiinni palanut ruoka irtoaa helposti ja muutenkin oikein odotusten mukainen. Ehkä joskus oppii käytönkin paremmin, mutta ei ole haitannut jos välillä vähän jää pohjaan kiinni, ei ole vaikuttanut ruokaan juuri
Paistoamatööri
