Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä paistinpannu
Ruostumaton teräs materiaalina on loistava. Ainoa miinus, että tässä pannussa paistopinta on hieman "karhea" eli metallista paistolastaa ei voi käyttää. Kuitenkin teflonia terveellisempi vaihtoehto ja voi pestä koneessa tarvittaessa. Toimii hyvin induktioliedellä.
Emma
