Kokemukset ja arvostelut
7 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Good tripod for beginners
Works as it should, has a detaching mount for the camera and leveling bubble
Mattia18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä tuote
Tänään vasta sain, mutta minkä tutkin, niin parempi kuin minun särkynyt entinen. Ei vielä suurempaa kokemusta käytöstä. Kaukoputkea siihen sovittelin ja kokeilin ja myöhemmin joskus kameraa. Ensi tuntemus, että olen tyytyväinen.
Hannu V65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä kamerajalusta
Hyvä hinta-laatusuhde. Toimii myös kosteusmittarin jalustana.
Polarm55–64v Hyvä
Hyvä perushalpa kamerajalusta pitkänvalotusajankuvailuun. Oon ollut tyytyväinen
Make25–34v- Tuotteen laatuVastinetta rahalle
hintaisekseen hyvä
Maksimikorkeudessa aika epävakaa, jos malttaa pitää hieman matalempana niin ajaa asiansa oikein hyvin. Lukot pitävät hyvin. Muoviosat aika halvan oloiset, aika näyttää miten kestää.
harrastelijaM, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Hinta-laatu -suhde kohdallaan
Tekee temppunsa. Käsittämättömän edullinen materiaaleihin ja toiminnallisiin yksityiskohtiin suhteutettuna.
Tosi tärkee asiakas45–54v Hinta-laatusuhde hyvä
Ostin tämän jalustan ja kännykälle kiinnityksen. Jalusta on kevyt ja vaikuttaa oikein hyvältä käytössä. Ainoa miinus, että panorointi ei vaikuta niin jouhevalta, ainakaan kännykällä.
Apila35–44v
