Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä tuote
Tänään vasta sain, mutta minkä tutkin, niin parempi kuin minun särkynyt entinen. Ei vielä suurempaa kokemusta käytöstä. Kaukoputkea siihen sovittelin ja kokeilin ja myöhemmin joskus kameraa. Ensi tuntemus, että olen tyytyväinen.
Hannu V
