Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
hintaisekseen hyvä
Maksimikorkeudessa aika epävakaa, jos malttaa pitää hieman matalempana niin ajaa asiansa oikein hyvin. Lukot pitävät hyvin. Muoviosat aika halvan oloiset, aika näyttää miten kestää.
harrastelija
