Works as it should, has a detaching mount for the camera and leveling bubble
Mattia18–24v
Hyvä tuote
Arvosana 4/5
Tänään vasta sain, mutta minkä tutkin, niin parempi kuin minun särkynyt entinen. Ei vielä suurempaa kokemusta käytöstä. Kaukoputkea siihen sovittelin ja kokeilin ja myöhemmin joskus kameraa. Ensi tuntemus, että olen tyytyväinen.
Hannu V65 tai yli
Hyvä kamerajalusta
Arvosana 4/5
Hyvä hinta-laatusuhde. Toimii myös kosteusmittarin jalustana.
Polarm55–64v
Hyvä
Arvosana 4/5
Hyvä perushalpa kamerajalusta pitkänvalotusajankuvailuun. Oon ollut tyytyväinen
Make25–34v
hintaisekseen hyvä
Arvosana 4/5
Maksimikorkeudessa aika epävakaa, jos malttaa pitää hieman matalempana niin ajaa asiansa oikein hyvin. Lukot pitävät hyvin. Muoviosat aika halvan oloiset, aika näyttää miten kestää.
harrastelijaM, 25–34v
Hinta-laatu -suhde kohdallaan
Arvosana 4/5
Tekee temppunsa. Käsittämättömän edullinen materiaaleihin ja toiminnallisiin yksityiskohtiin suhteutettuna.
Tosi tärkee asiakas45–54v
Hinta-laatusuhde hyvä
Arvosana 4/5
Ostin tämän jalustan ja kännykälle kiinnityksen. Jalusta on kevyt ja vaikuttaa oikein hyvältä käytössä. Ainoa miinus, että panorointi ei vaikuta niin jouhevalta, ainakaan kännykällä.