Kokemukset ja arvostelut
4 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kaunis mutta ei kulutusta kestävä
Kaunis vedenkeitin eikä muovia!
Mutta... Vedenkeittimen valkoinen pinta ensimmäisessä vedenkeittimessä alkoi irtoilemaan parin kk jälkeen.
Sain uuden ja nyt uudessa keittimessä puun kahvasta lähtee "puun pinta" ,mustaa paljastuu alta. Myös mittaviivat eivät ole kestäneet edes kuukautta keittimessä.
Kaunis hetken, mutta kertakäyttökamaa ulkonäön puolesta. :(
Laatuensinaina35–44vArvosteluun liittyvät kuvat
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä keitin, tosin ei saranaa
Hyvä ja tyylikäs vedenkeitin. Tosin kansi vain irroitetaan nykäisemällä eikä siinä ole saranaa kuten ilmoituksessa sanotaan.
krtek35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimiva vedenkeitin
Tyylikäs ja sopii sisustukseen, saisi keittää nopeamminkin.
axlehton45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Tyylikäs vedenkeitin
Tuote vastasi pääosin odotuksia, muotoilu on ilo silmälle, kahva sopii hyvin käteen ja kaatonokka toimii mainiosti. Laadukkaan oloinen hintaluokassaan.
Tuotetietoihin olisin toivonut lisäksi:
- Kansi on irrotettava, ei saranoita
- Katkaisijan puupallon muovisessa varressa on sisällä sininen ledi, joka syttyy käytettäessä
Kannen kiinnitys on kuitenkin toimiva ja sopivan jämäkkä, eikä ole pelkoa kannen putoamisesta omia aikojaan. Sininen merkkivalo ei mielestäni sovi tuotteen tyyliin ja oli siksi pieni pettymys.
Pääosin tyytyväinen tuoreeseen hankintaan.
SSS35–44v
