Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Kaunis mutta ei kulutusta kestävä
Kaunis vedenkeitin eikä muovia!
Mutta... Vedenkeittimen valkoinen pinta ensimmäisessä vedenkeittimessä alkoi irtoilemaan parin kk jälkeen.
Sain uuden ja nyt uudessa keittimessä puun kahvasta lähtee "puun pinta" ,mustaa paljastuu alta. Myös mittaviivat eivät ole kestäneet edes kuukautta keittimessä.
Kaunis hetken, mutta kertakäyttökamaa ulkonäön puolesta. :(
Laatuensinaina
