Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä keitin, tosin ei saranaa
Hyvä ja tyylikäs vedenkeitin. Tosin kansi vain irroitetaan nykäisemällä eikä siinä ole saranaa kuten ilmoituksessa sanotaan.
krtek
Hyvä ja tyylikäs vedenkeitin. Tosin kansi vain irroitetaan nykäisemällä eikä siinä ole saranaa kuten ilmoituksessa sanotaan.