Kokemukset ja arvostelut
68 tuotearvostelua, sivu 1 / 3
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kätevää tuuletusta
Hyvän oloinen tuuletin, jossa ilman puhdistus. Laitteessa on useampi toiminto erilaisia tilanteita varten, mm. yötila. Laite on riittävän hiljainen ettei häiritse yöunia.
Toinen suodattimen paneeli oli vähän hankala saada paikoilleen. Jäi irvistämään yläkulmasta, mutta saatiin lopulta paikoilleen.
Margaux55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Suosittelen!
Helppo käyttöinen. Ei pidä kovaa ääntä. Ilma on tasaista.
Miumau25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimii niinkuin pitääkin
Tuulettaa hyvin, takaa mukavan ja viileän kesän, ei häiritsevää ääntä vaikka tuuletin on täysillä ja hyvä hintalaatu suhde. Iso plussa on tuo ilmanpuhdistus 👍🏻
Terhi18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ströme Gliding 2-in-2 tornituuletin
Hiljainen, todella hyvä tuuletin/ilmanraikastin. Suodattimien puhdistaminen ja vaihto helppoa. Tuulettimen teho hyvä.
Sarppaliini45–54v Asematie 12A 1
Te olette hyvä kauppa. Antaisin 9, koska te kohtelette hyvin asiakkaita.
Bladeless45–54v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä ostos!
Aivan mahtava ostos ja ihanan hiljainen tuuletin, joka puhdistaa myös ilmaa. Ostin viime vuonna ensimmäisen ja tilasin nyt vielä toisen, koska olen niin tyytyväinen tähän!
Hepakatti45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Yllätti iloisesti
Todella tehokas ja hiljainen! Iso plussa kaukosäätimestä.
IPP25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ei erityisherkälle
Kaikki mekaaniset osat tässä laitteessa ovat kyllä riittävän hiljaisia, mutta jo tasolla 1 laite pitää häiritsevän kumisevaa ääntä, minkä epäilen kumpuavan tuosta yläosasta, mistä ilma tulee pihalle. Tämä osa on todennäköisesti täysin ontto ilman sen kummempaa ilmanohjaussysteemiä, mikä johtaa ilman epätasaiseen virtaukseen, tärisyttäen ohutta muovikuorta, ja pilaten yöunet.
Jos kumina ei haittaa, niin ilma puhaltuu tehotasolla 2 riittävän hiljaisesti yökäyttöä ajatellen, joskin melko hellällä ilmavirralla. Tehokkaampia tasoja en henkilökohtaisesti kestäisi kuunnella päivälläkään.
Ilmanpuhdistuksesta vastaavat suodattimet (laitteen molemmin puolin paikat niille, ovat laitteen mukana) eivät vakuuta laadullaan, mutta ainakin puhallettavasta ilmasta suodattuu pölyä pois. En enempää odottaisi tuolta ominaisuudelta.
Harmi, sillä laite on omalla tavallaan hieno, melkein kuin jokin robotti oskilloidessaan sinisen valoraitansa kanssa. Happy birthday, Paulie.
Edellä mainittu valo on niin himmeä, ettei se valaise pimeää huonetta millään muotoa, ja näytön valaistut numerot yms. sammuvat kun niitä ei ole käytetty muutamaan sekuntiin.
Smuuu25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Tuulettaa
Hyvä tuote viilentää huoneiston ilman ja hiljainen ääni ja mikä plussaa puhdistaa ilman laatua👍
Tinde55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvin toimiva tuuletin
On melko hiljainen laite, toimii hyvin ja suodattaa ilmaa. Saa lastenhuoneeseen kivasti viilennystä ja varsinkin yöllä yömoodilla kivan hiljaisesti.
Ainoa pieni miinus on että tuon kaukoohjaimen signaalit ohjaavat myös lähellä olevia koristevaloja, niin että ne menevät päälle ja vaihtavat väriä tuultelinta säätäessä.
Heikki T35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Vaikuttaa hyvältä
Ei olla päästy testaamaan vielä helteillä mutta vaikuttaa hyvältä. Uniajastin plussaa.
KMM25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ajaa asiansa
Tämä tuuletin riittää hyvin makuutilan viilentämiseen. Kaukosäätimellä pääsee säätämään tehot sopivalle tasolle ja ääni ei ainakaan täällä nouse häiritseväksi. Mukana tulee filtterit ilman puhdistukseen. Ostin samalla varasuodattimet.
Kesän lapsi45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä toimiva tornituuletin
Tuuletin toimii moitteettomasti ja ajaa asiansa hybin
Riku35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä tuuletin
Hintaansa nähden laadukkaan oloinen tuuletin. Pienemmillä nopeuksilla riittävän hiljainen makuuhuoneseen. Ilmanpuhdistustehosta ei vielä näkemystä parin viikon käytön jälkeen. Tuo asetuksen "älykäs-tila" on jäänyt epäselväksi, miten se toimii käytännössä.
Ari L55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä tuote
Hyvä ja helppokäyttöinen tuote. Suodatin on myös erittäin helppo vaihtaa. Suosittelen tätä tuotetta.
Anonyymi35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä ja halpa
Ostin tämän pieneen hierontahuoneeseen tuomaan raikkautta ja viilennystä. 10neliön huoneessa 1 teho on vallan mainio, hiljainen ja ilma tuntuu viileältä. Asiakkaiden välissä ehtii sitten laittamaan tuon täysille 10 asentoon, siinä tehossa verhot jo alkavat lepattamaan. Ilma tuntuu tämän kanssa paljon raikkaammalta ja viihtyvyys huoneessa kasvoi huimasti. Meinasin ensin ostaa kalliimman Dysonin, mutta tämä on hintaansa nähden varsin riittävä.
Hanna35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ihan ok
Tekee sen mitä luvataan, mutta käyttömukavuus on sitten oma asiansa. Lämmittää pienen makuuhuoneen tehokkaasti, mutta laitteen lämpötilamittari ei ole tarkka, tuuletustehoa lämmitystoiminnossa ei voi säätää ja kaukosäätimellä ei voi halutessaan vaihtaa lämpöä tavalliseen tuulettimeen vaan täytyy joka kerta nousta jos haluaa vaihtaa toimintoja.
Laite piippaa kovaäänisesti aivan kaikesta ja sen lisäksi siinä on todella kirkas valo mitä ei saa pois edes night modella. Eli ei sovellu makkariin jos tykkäät nukkua täysin pimeässä. Ainoa asia mihin sitä valoa kaipaisi on päällä olevat kosketusnäyttönapit, mutta niitä ei ole valaistu mitenkään.
Haamuja25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Pätevä laite
Jämäkkä ja laadukkaan oloinen tuote. Ei ihan äänetön, kovimmalla tuuletusteholla humina on melkoista.
Hipaisunäppäimillä toimiva ohjaus on vähän epämääräinen. Lämmitystoiminto lämmittää kolean huoneen varsin nopeasti.
Kaikenkaikkiaan pätevä ja monipuolinen tuote.
Fani35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hoitaa hyvin hommansa
Ostin tämän laitteen edullisempana vaihtoehtona Dyson Hot + Cool -tornituulettimelle, ja käytössä se on osoittautunut oikein toimivaksi.
Laite lämmittää makuuhuoneen tehokkaasti myös kovilla pakkasilla, ja puhallustehoa löytyy riittävästi myös kesän helteisiin. Erityisesti yökäytössä iso plussa on se, että ykkösasetuksella laite on todella hiljainen, eikä häiritse unta.
Hyvä huomioitava asia on lämmitysmoodin toimintatapa: lämmityksessä asetetaan haluttu lämpötila, jonka jälkeen laite puhaltaa kuumaa ilmaa suurella teholla, kunnes tavoitelämpötila saavutetaan. Tämän jälkeen puhallus pysähtyy kokonaan ja käynnistyy uudelleen vasta, kun huoneen lämpötila laskee. Lämmityspuhalluksen voimakkuutta ei siis säädetä erikseen, vaan toiminta perustuu automaattiseen lämpötilansäätöön. Tämä ei ole varsinaisesti miinus, mutta kannattaa tiedostaa ennen ostoa.
Laite hoitaa muuten tehtävänsä hyvin ja ilmanpuhdistuksen osalta vaikuttaa selvästi suodattavan ilmaa. Rakenteen ja viimeistelyn puolesta se ei ole yhtä premium-tuntuinen tai tyylikäs kuin huomattavasti kalliimpi Dyson, mutta hintaluokka huomioiden kompromissi on täysin hyväksyttävä.
patr1kk18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Todella hyvä tuuletin
Asun kivitalossa jossa on usein kylmä ja lämmitystoiminto toimii tänne erinomaisesti. Laite on lisäksi yllättävän hiljainen. Olen tosi tyytyväinen ostokseen!
EEH25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ströme Gliding Grille Bladeless
Ströme Gliding Grille Bladeless 3-in-1 tornituuletin, ilmanpuhdistin ja lämmitin on todella tehokas lisälämmitin viileään toimistotilaan. Hyvä puhallin levittää lämmön tehokkaasti.
SMN45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ströme Gliding Grille Bladeless 3-in-1
Positiivinen ylläri lisälämmittimeksi talvella. Lämmitystehoa löytyy riittävästi tarvittaessa ja tässä 3 in one mallissa on myös ionisaattori. Lämpöä mitä laite puhaltaa ei voi säätää, tavoitelämpötilassa pysyy säätämällä puhallustehoa. Tuuletinhimmeli myös pyörii minkä voi joko lukita paikalleen tai 0-90 astetta.
Barf45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä tuuletin
Halusin tuulettimen joka puhdistaa samalla ilmaa. Toimii huvin. Kesällä oli ilmastointilaitteen kaverina levittämässä ilmastointilaitteen puhaltamaa ilmaa huoneistoon. Mielestäni hiljainen. Nyt on pyörätrainerin edessä puhaltamassa viilennystä treenin aikana. Kauko-ohjain on hyvä lisä kun voi ohjata vaikka treenin aikana
Olmo45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Nyt on hiljainen ja toimiva tuuletin!
Kaipasin helteillä tehokasta tuuletinta makuuhuoneeseen kun alakerrasta ei ilmalämpöpumpun tuottama viileys nouse yläkertaan.
Helppo käyttöönotto. Mukana tulevat suodattimet (2kpl) vain paikoilleen ja patterit kaukosäätimen.
Nopeusasetuksia on riittävästi ja pienillä kierroksilla pärjää yöt hyvin. Tarvittaessa voi kaukosäätimellä tehoja säätää tai laitteen sammuttaa sängystä käsin.
Hiljainen ja tehokas laite. Ei ole herkkiäkään unia häirinnyt.
Erityisesti plussaa kun laitteessa on ilmansuodattimet. Pölyjen pyyhkimistä on merkittävästi vähemmän vaikka viileinä öinä tulee pidettyä ikkunoitakin auki.
Jämerä ja tukeva laite. Ei kaadu vaikka vähän ohikulkiessa tönäiseekin.
Harmittelin sinistä väriä tilausta tehdessä, mutta livenä väri (mustikan värinen) onkin ihan kelpo.
Erittäin hyvä ostos ja hintaan nähden 10+. Päihittää muut testatut tornituulettimet ja ropelit!
Nainen45–54v
