Kokemukset ja arvostelut

Ströme Gliding Grille Bladeless 3-in-1 tornituuletin, ilmanpuhdistin ja lämmitin

Arvosana 4.6/5 perustuen 67 arvosteluun

Vastaus kesähelteisiin, talven pakkasiin ja epäpuhtaaseen, tunkkaiseen huoneilmaan. HEPA-suodatus varmistaa, että huoneilmasi pysyy raikkaana ja oskilloinnin avull tuuletat joka nurkan. Runsas tehotasovalikoima ja käyttötiloja eri tarpeisiin.

  • Puhdistaa, tuulettaa ja lämmittää
  • HEPA-suodatin varmistaa puhtaan ilman
  • Jopa 90 asteen oskillaatio
  • 12 tehotasoa, 3 eri tuulitilaa, kaukosäädin
  • Hiljainen DC-moottori
Lähetettävissä: n. 3-5 kk
Hinta 249,00 €.249,00

Arvostelut

Arvosana 4.6/5 perustuen 68 arvosteluun
  • 11%
  • 21%
  • 32%
  • 426%
  • 567%
  • Tuotteen laatu
    Arvosana 4.5/5
  • Vastinetta rahalle
    Arvosana 4.6/5
  • Käyttömukavuus
    Arvosana 4.4/5

68 tuotearvostelua, sivu 1 / 3

  1. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Kätevää tuuletusta

    Hyvän oloinen tuuletin, jossa ilman puhdistus. Laitteessa on useampi toiminto erilaisia tilanteita varten, mm. yötila. Laite on riittävän hiljainen ettei häiritse yöunia.

    Toinen suodattimen paneeli oli vähän hankala saada paikoilleen. Jäi irvistämään yläkulmasta, mutta saatiin lopulta paikoilleen.

    Margaux55–64v
  2. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Suosittelen!

    Helppo käyttöinen. Ei pidä kovaa ääntä. Ilma on tasaista.

    Miumau25–34v
  3. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Toimii niinkuin pitääkin

    Tuulettaa hyvin, takaa mukavan ja viileän kesän, ei häiritsevää ääntä vaikka tuuletin on täysillä ja hyvä hintalaatu suhde. Iso plussa on tuo ilmanpuhdistus 👍🏻

    Terhi18–24v
  4. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Ströme Gliding 2-in-2 tornituuletin

    Hiljainen, todella hyvä tuuletin/ilmanraikastin. Suodattimien puhdistaminen ja vaihto helppoa. Tuulettimen teho hyvä.

    Sarppaliini45–54v
  5. Arvosana 5/5

    Asematie 12A 1

    Te olette hyvä kauppa. Antaisin 9, koska te kohtelette hyvin asiakkaita.

    Bladeless45–54v
  6. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Hyvä ostos!

    Aivan mahtava ostos ja ihanan hiljainen tuuletin, joka puhdistaa myös ilmaa. Ostin viime vuonna ensimmäisen ja tilasin nyt vielä toisen, koska olen niin tyytyväinen tähän!

    Hepakatti45–54v
  7. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Yllätti iloisesti

    Todella tehokas ja hiljainen! Iso plussa kaukosäätimestä.

    IPP25–34v
  8. Arvosana 3/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 3/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 2/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 2/5

    Ei erityisherkälle

    Kaikki mekaaniset osat tässä laitteessa ovat kyllä riittävän hiljaisia, mutta jo tasolla 1 laite pitää häiritsevän kumisevaa ääntä, minkä epäilen kumpuavan tuosta yläosasta, mistä ilma tulee pihalle. Tämä osa on todennäköisesti täysin ontto ilman sen kummempaa ilmanohjaussysteemiä, mikä johtaa ilman epätasaiseen virtaukseen, tärisyttäen ohutta muovikuorta, ja pilaten yöunet.

    Jos kumina ei haittaa, niin ilma puhaltuu tehotasolla 2 riittävän hiljaisesti yökäyttöä ajatellen, joskin melko hellällä ilmavirralla. Tehokkaampia tasoja en henkilökohtaisesti kestäisi kuunnella päivälläkään.

    Ilmanpuhdistuksesta vastaavat suodattimet (laitteen molemmin puolin paikat niille, ovat laitteen mukana) eivät vakuuta laadullaan, mutta ainakin puhallettavasta ilmasta suodattuu pölyä pois. En enempää odottaisi tuolta ominaisuudelta.

    Harmi, sillä laite on omalla tavallaan hieno, melkein kuin jokin robotti oskilloidessaan sinisen valoraitansa kanssa. Happy birthday, Paulie.

    Edellä mainittu valo on niin himmeä, ettei se valaise pimeää huonetta millään muotoa, ja näytön valaistut numerot yms. sammuvat kun niitä ei ole käytetty muutamaan sekuntiin.

    Smuuu25–34v
  9. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Tuulettaa

    Hyvä tuote viilentää huoneiston ilman ja hiljainen ääni ja mikä plussaa puhdistaa ilman laatua👍

    Tinde55–64v
  10. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Hyvin toimiva tuuletin

    On melko hiljainen laite, toimii hyvin ja suodattaa ilmaa. Saa lastenhuoneeseen kivasti viilennystä ja varsinkin yöllä yömoodilla kivan hiljaisesti.

    Ainoa pieni miinus on että tuon kaukoohjaimen signaalit ohjaavat myös lähellä olevia koristevaloja, niin että ne menevät päälle ja vaihtavat väriä tuultelinta säätäessä.

    Heikki T35–44v
  11. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Vaikuttaa hyvältä

    Ei olla päästy testaamaan vielä helteillä mutta vaikuttaa hyvältä. Uniajastin plussaa.

    KMM25–34v
  12. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Ajaa asiansa

    Tämä tuuletin riittää hyvin makuutilan viilentämiseen. Kaukosäätimellä pääsee säätämään tehot sopivalle tasolle ja ääni ei ainakaan täällä nouse häiritseväksi. Mukana tulee filtterit ilman puhdistukseen. Ostin samalla varasuodattimet.

    Kesän lapsi45–54v
  13. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Hyvä toimiva tornituuletin

    Tuuletin toimii moitteettomasti ja ajaa asiansa hybin

    Riku35–44v
  14. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 3/5

    Hyvä tuuletin

    Hintaansa nähden laadukkaan oloinen tuuletin. Pienemmillä nopeuksilla riittävän hiljainen makuuhuoneseen. Ilmanpuhdistustehosta ei vielä näkemystä parin viikon käytön jälkeen. Tuo asetuksen "älykäs-tila" on jäänyt epäselväksi, miten se toimii käytännössä.

    Ari L55–64v
  15. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Hyvä tuote

    Hyvä ja helppokäyttöinen tuote. Suodatin on myös erittäin helppo vaihtaa. Suosittelen tätä tuotetta.

    Anonyymi35–44v
  16. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Hyvä ja halpa

    Ostin tämän pieneen hierontahuoneeseen tuomaan raikkautta ja viilennystä. 10neliön huoneessa 1 teho on vallan mainio, hiljainen ja ilma tuntuu viileältä. Asiakkaiden välissä ehtii sitten laittamaan tuon täysille 10 asentoon, siinä tehossa verhot jo alkavat lepattamaan. Ilma tuntuu tämän kanssa paljon raikkaammalta ja viihtyvyys huoneessa kasvoi huimasti. Meinasin ensin ostaa kalliimman Dysonin, mutta tämä on hintaansa nähden varsin riittävä.

    Hanna35–44v
  17. Arvosana 3/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 3/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 3/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 2/5

    Ihan ok

    Tekee sen mitä luvataan, mutta käyttömukavuus on sitten oma asiansa. Lämmittää pienen makuuhuoneen tehokkaasti, mutta laitteen lämpötilamittari ei ole tarkka, tuuletustehoa lämmitystoiminnossa ei voi säätää ja kaukosäätimellä ei voi halutessaan vaihtaa lämpöä tavalliseen tuulettimeen vaan täytyy joka kerta nousta jos haluaa vaihtaa toimintoja.

    Laite piippaa kovaäänisesti aivan kaikesta ja sen lisäksi siinä on todella kirkas valo mitä ei saa pois edes night modella. Eli ei sovellu makkariin jos tykkäät nukkua täysin pimeässä. Ainoa asia mihin sitä valoa kaipaisi on päällä olevat kosketusnäyttönapit, mutta niitä ei ole valaistu mitenkään.

    Haamuja25–34v
  18. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Pätevä laite

    Jämäkkä ja laadukkaan oloinen tuote. Ei ihan äänetön, kovimmalla tuuletusteholla humina on melkoista.

    Hipaisunäppäimillä toimiva ohjaus on vähän epämääräinen. Lämmitystoiminto lämmittää kolean huoneen varsin nopeasti.

    Kaikenkaikkiaan pätevä ja monipuolinen tuote.

    Fani35–44v
  19. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 3/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Hoitaa hyvin hommansa

    Ostin tämän laitteen edullisempana vaihtoehtona Dyson Hot + Cool -tornituulettimelle, ja käytössä se on osoittautunut oikein toimivaksi.

    Laite lämmittää makuuhuoneen tehokkaasti myös kovilla pakkasilla, ja puhallustehoa löytyy riittävästi myös kesän helteisiin. Erityisesti yökäytössä iso plussa on se, että ykkösasetuksella laite on todella hiljainen, eikä häiritse unta.

    Hyvä huomioitava asia on lämmitysmoodin toimintatapa: lämmityksessä asetetaan haluttu lämpötila, jonka jälkeen laite puhaltaa kuumaa ilmaa suurella teholla, kunnes tavoitelämpötila saavutetaan. Tämän jälkeen puhallus pysähtyy kokonaan ja käynnistyy uudelleen vasta, kun huoneen lämpötila laskee. Lämmityspuhalluksen voimakkuutta ei siis säädetä erikseen, vaan toiminta perustuu automaattiseen lämpötilansäätöön. Tämä ei ole varsinaisesti miinus, mutta kannattaa tiedostaa ennen ostoa.

    Laite hoitaa muuten tehtävänsä hyvin ja ilmanpuhdistuksen osalta vaikuttaa selvästi suodattavan ilmaa. Rakenteen ja viimeistelyn puolesta se ei ole yhtä premium-tuntuinen tai tyylikäs kuin huomattavasti kalliimpi Dyson, mutta hintaluokka huomioiden kompromissi on täysin hyväksyttävä.

    patr1kk18–24v
  20. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Todella hyvä tuuletin

    Asun kivitalossa jossa on usein kylmä ja lämmitystoiminto toimii tänne erinomaisesti. Laite on lisäksi yllättävän hiljainen. Olen tosi tyytyväinen ostokseen!

    EEH25–34v
  21. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Ströme Gliding Grille Bladeless

    Ströme Gliding Grille Bladeless 3-in-1 tornituuletin, ilmanpuhdistin ja lämmitin on todella tehokas lisälämmitin viileään toimistotilaan. Hyvä puhallin levittää lämmön tehokkaasti.

    SMN45–54v
  22. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Ströme Gliding Grille Bladeless 3-in-1

    Positiivinen ylläri lisälämmittimeksi talvella. Lämmitystehoa löytyy riittävästi tarvittaessa ja tässä 3 in one mallissa on myös ionisaattori. Lämpöä mitä laite puhaltaa ei voi säätää, tavoitelämpötilassa pysyy säätämällä puhallustehoa. Tuuletinhimmeli myös pyörii minkä voi joko lukita paikalleen tai 0-90 astetta.

    Barf45–54v
  23. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Hyvä tuuletin

    Halusin tuulettimen joka puhdistaa samalla ilmaa. Toimii huvin. Kesällä oli ilmastointilaitteen kaverina levittämässä ilmastointilaitteen puhaltamaa ilmaa huoneistoon. Mielestäni hiljainen. Nyt on pyörätrainerin edessä puhaltamassa viilennystä treenin aikana. Kauko-ohjain on hyvä lisä kun voi ohjata vaikka treenin aikana

    Olmo45–54v
  24. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Nyt on hiljainen ja toimiva tuuletin!

    Kaipasin helteillä tehokasta tuuletinta makuuhuoneeseen kun alakerrasta ei ilmalämpöpumpun tuottama viileys nouse yläkertaan.

    Helppo käyttöönotto. Mukana tulevat suodattimet (2kpl) vain paikoilleen ja patterit kaukosäätimen.

    Nopeusasetuksia on riittävästi ja pienillä kierroksilla pärjää yöt hyvin. Tarvittaessa voi kaukosäätimellä tehoja säätää tai laitteen sammuttaa sängystä käsin.

    Hiljainen ja tehokas laite. Ei ole herkkiäkään unia häirinnyt.

    Erityisesti plussaa kun laitteessa on ilmansuodattimet. Pölyjen pyyhkimistä on merkittävästi vähemmän vaikka viileinä öinä tulee pidettyä ikkunoitakin auki.

    Jämerä ja tukeva laite. Ei kaadu vaikka vähän ohikulkiessa tönäiseekin.

    Harmittelin sinistä väriä tilausta tehdessä, mutta livenä väri (mustikan värinen) onkin ihan kelpo.

    Erittäin hyvä ostos ja hintaan nähden 10+. Päihittää muut testatut tornituulettimet ja ropelit!

    Nainen45–54v

Alatunniste

© 1992–2026 Verkkokauppa.com Oyj