Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ei erityisherkälle
Kaikki mekaaniset osat tässä laitteessa ovat kyllä riittävän hiljaisia, mutta jo tasolla 1 laite pitää häiritsevän kumisevaa ääntä, minkä epäilen kumpuavan tuosta yläosasta, mistä ilma tulee pihalle. Tämä osa on todennäköisesti täysin ontto ilman sen kummempaa ilmanohjaussysteemiä, mikä johtaa ilman epätasaiseen virtaukseen, tärisyttäen ohutta muovikuorta, ja pilaten yöunet.
Jos kumina ei haittaa, niin ilma puhaltuu tehotasolla 2 riittävän hiljaisesti yökäyttöä ajatellen, joskin melko hellällä ilmavirralla. Tehokkaampia tasoja en henkilökohtaisesti kestäisi kuunnella päivälläkään.
Ilmanpuhdistuksesta vastaavat suodattimet (laitteen molemmin puolin paikat niille, ovat laitteen mukana) eivät vakuuta laadullaan, mutta ainakin puhallettavasta ilmasta suodattuu pölyä pois. En enempää odottaisi tuolta ominaisuudelta.
Harmi, sillä laite on omalla tavallaan hieno, melkein kuin jokin robotti oskilloidessaan sinisen valoraitansa kanssa. Happy birthday, Paulie.
Edellä mainittu valo on niin himmeä, ettei se valaise pimeää huonetta millään muotoa, ja näytön valaistut numerot yms. sammuvat kun niitä ei ole käytetty muutamaan sekuntiin.
