Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Toimii niinkuin pitääkin
Tuulettaa hyvin, takaa mukavan ja viileän kesän, ei häiritsevää ääntä vaikka tuuletin on täysillä ja hyvä hintalaatu suhde. Iso plussa on tuo ilmanpuhdistus 👍🏻
Terhi
Tuulettaa hyvin, takaa mukavan ja viileän kesän, ei häiritsevää ääntä vaikka tuuletin on täysillä ja hyvä hintalaatu suhde. Iso plussa on tuo ilmanpuhdistus 👍🏻