Kokemukset ja arvostelut
7 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kaikilla pitää olla tämmöinen
Sylissä pidettäessä Sylimikro ei saa ilmaa kunnolla kiertämään ja ulkokuorikin lämpenee jolloin se menettää tehoaan prosessorin laskiessa kellotaajuuttaan. Tällä tai vastaavalla tuotteella välttää moisen tapahtumisen. Vastaavia tuotteita on muitakin ja joissakin on kaksikin tuuletinta, mutta tähän verrattuna ne myös kuluttavat enemmän sähköä. Virran tuote saa näppärästi USB portista tai sitten voi käyttää hyväkseen varavirtapankkia. Tuote on kevyt mutta kestävän oloinen. Tämä on kevyempi kuin omistamani kaksi tuulettiminen. Olen positiivisesti tyytyväinen ostokseeni.
Pulveroija45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Teho riittää 17" läppärillekin
Tänään 9.8.2022 ostin ja heti käyttöön. Nyt neljän tunnin käytön jälkeen ei moittimista. Lämpötila pysyttelee tuossa 58 -62 asteen hujakoilla (CoreTemp). Enää ei masiina pätki. Kahdella tuulettimella varustettu olisi vielä parempi. Vähän pieni on isolle läppärille. Tosi hiljainen.
DonVido9965 tai yli Kanneetavan jäähdytin alusta
Edullinen tuote jaka ei pärjää mitenkään kalliimmille vastaaville, mutta toimii kuitenkin. Jos tehokasta viileynnästä kaipaa, kannattaa ostaa kalliimpi.
Leobold45–54v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ajaa asiansa!
Toimii jopa yllättävän hyvin halpaan hintaan nähden. Materiaali ei vaikuta järin kestävältä, joten täytyy käyttää varovasti.
minz - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Parempi jäähdytys
Tuote auttaa kannettavaa tietokonettani jäähtymään paremmin
Omar18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Sitä saa mistä maksat
Laitteesta kuuluu ärsyttävä naksuhtellu( onko viallinen tuote kyseessä). Sininen valo on kyseenalaista, siis sen päälle laitetaan läppärin, miksi se valo edes tarvitaan?
a_keranen35–44v Fuj:tech cooling Base-kannettavan jäähdytysalusta
Olen ollut tähän tuotteeseen erittäin tyytyväinen,toimii niin kuin pitääkin.
minola55–64v
