Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Teho riittää 17" läppärillekin
Tänään 9.8.2022 ostin ja heti käyttöön. Nyt neljän tunnin käytön jälkeen ei moittimista. Lämpötila pysyttelee tuossa 58 -62 asteen hujakoilla (CoreTemp). Enää ei masiina pätki. Kahdella tuulettimella varustettu olisi vielä parempi. Vähän pieni on isolle läppärille. Tosi hiljainen.
DonVido99
