Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Kaikilla pitää olla tämmöinen
Sylissä pidettäessä Sylimikro ei saa ilmaa kunnolla kiertämään ja ulkokuorikin lämpenee jolloin se menettää tehoaan prosessorin laskiessa kellotaajuuttaan. Tällä tai vastaavalla tuotteella välttää moisen tapahtumisen. Vastaavia tuotteita on muitakin ja joissakin on kaksikin tuuletinta, mutta tähän verrattuna ne myös kuluttavat enemmän sähköä. Virran tuote saa näppärästi USB portista tai sitten voi käyttää hyväkseen varavirtapankkia. Tuote on kevyt mutta kestävän oloinen. Tämä on kevyempi kuin omistamani kaksi tuulettiminen. Olen positiivisesti tyytyväinen ostokseeni.
Pulveroija
