Kokemukset ja arvostelut
47 tuotearvostelua, sivu 1 / 2
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Odotuksien ylittävä imuri
Erittäin hiljainen ja kevyt imuri. Imee roskan kuin roskan todella hyvin ja käyttömukavuus 5/5. Vaihdettiin varsi-imurista tähän ja tämä ylitti odotukset ja vielä vähän enemmän. Suosittelen
Sande25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Electrolux Pure D8.2 pölynimuri
Imuri on kyllä äänitasoltaan hyvin hiljainen, mutta ehkä juuri imuvoimakkuuden kustannuksella? Mielestäni entinen, 12v vanha Electrolux UltraOne-imuri oli tässä suhteessa paljon parempi. Tämä uusi on kyllä mukava käsitellä pienemmän kokonsa, ja kevyemmän painonsa ansiosta, ja mahtuu siis helpommin pienempäänkin komeroon. Kierrätysmuovin runsas käyttö tuo mukanaan miinuksiakin. Eli, ainakin imuputken yläosan liitäntä on todella hutera. Minun piti ottaa pieni ruuvimeisseli avuksi, jolla sain sen lukitusnastan ponnahtamaan ylös kolostaan. Koska muovin materiaali on em. syistä pehmentynyt, voi olla, että tulevaisuudessa kyseinen liitos on pakko varmistaa esim. ilmastointiteipillä. Toisin sanoen, tämä Pure D8.2 on kyllä ulkoasultaan hyvinkin tyylikäs, ja käyttökytkimet varren yläosassa helpottavat käyttöä, mutta etenkin materiaalien osalta on menty paljon huonompaan suuntaan! Pienempiin talouksiin tätä voi em. varauksin jopa suositella, mutta ei missään tapauksessa yli 159€ hinnalla!
JartsaKoo65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä pölynimuri
Olen käyttänyt imuria vasta muutaman kerran, joten kokemuksia ei ole vielä kertynyt paljon. Laadukkaan oloinen imuri, pölypussin suu tulee hyvin pystysuoraan eli ei pölyn ohivuotoa. Imuteho hyvä. Ainoa miinus on tässä vaiheessa se, että imee helposti kiinni muovimattoon ja sitten automatiikka vähentää imutehoa, että suulake irtoaisi matosta.. tämä booaus ärsyttää, mutta ehkä opin imuroimaan niin, ettei sitä tapahdu. Imurin suulakkeen kulmalla lattiaan nähden on siinä iso merkitys. Kovilla pinnoilla tai paikallaan pysyvillä matolla imutehon booausta ei tapahdu.
Sak7245–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hiljainen ja kevyt imuri
Imurointi nousi ihan uudelle tasolle tämän imurin myötä. Imuri on tosi hiljainen ja kevyt imuroida. Mietin pitkään ostanko varsi-imurin vai tavallisen ja onneksi päädyin tavalliseen. Teho on mieletön ja imurin käyttö niin mukavaa että imuroin useamman kerran viikossa ihan mielelläni.
Tellu35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Pölynimuri
Käyttömukavuus hyvä. Säädöt imuputkessa.
Hyvää vastinetta rahalle.
Henkka65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimii
Todella hiljainen ja oikein riittävä imuteho. Hyvä toimintaetäisyys, riittää hyvin 70 neliön asuntoon ilman, että tarvitsee vaihtaa johdon paikkaa.
Imuroija25–34v Hyvä imuri
Todella hiljainen, liikkuu kevyesti, näppärä käyttää ja tuntuu olevan vielä ihan tehokaskin.
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kevyt ja kätevä
Erittäin hiljainen ja tehokas imuri. Todella kevyt verrattuna edelliseen saman merkkiseen ja kulkee kuin itsestään. Smart-toiminto on todella hyvä. Olisi pitänyt päivittää imuri jo aiemmin!
Iloinen imuroitsija45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
.
Todella hyvä imuri! Hiljainen ja riittävän tehokas koiratalouteen jossa karvaa riittää!
Eee25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Näppärä imuri
Todella mukava käyttää, täydelläkin teholla niin hiljainen, että koira vaan nukkui. Tehokas ja liikkuu helposti. Imurointi ei harmita enää tämän laitteen kanssa.
Anna35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Paras imuri
Aivan mahtava imuri🔥Helppo käyttää, ketteä liikutella, hyvä imuteho vaikka on ihan superhiljainen ja smart-toiminto on mahtava🔥
Ila Linnanen45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Tuttu Electrolux
Halusin Electroluxin imurin, koska minulla on merkin imureista hyviä kokemuksia. Enkä pettynyt tälläkään kerralla. Tämä imuri sisältää nyt tosi hyviä uusia ominaisuuksia, kuten imutehon säätö käsikahvassa ja lattiamateriaalin tunnistusominaisuus, jotka saivat minut ostamaan juuri tämän imurin.
riitta65155–64v Hyvä.
Uskomattoman hiljainen, helppokäyttöinen, kevyt. Smart automaattinen tehonsäätö hyvä.
Äijä65 tai yli- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Tehokas, kevyt, hiljainen
Imurissa tuntuu olevan kaikki ne ominaisuudet, mitä hain.
TAa65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä imuri
Automaatti toiminto on kätevä. Imuri ottaa roskat ja pölyn tehokkaasti eikä vain työnnä sitä.
Hoover35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Mukavaa imurointia
Imuri liikkuu todella kevyesti ja on varsin hiljainen. Johto riittää pitkälle. Kahvaan sijoitettu Smart-hallintalaite on näppärä: säästää monilta kumarteluilta. Arvostelun aihetta olen havainnut vain vähän. Aikaisemmin olen voinut imuroida esimerkiksi matalat kirjahyllyjen alukset pelkkää putkea käyttäen, mutta tämä ei enää käy, sillä putket ovat aikaisempaa paksumpia. Rakosuulake on tehtävään liian lyhyt. En myöskään ole (vielä?) keksinyt, kuinka kiinnittäisin monitoimisuulakkeen (pöly-tekstiili-rako-) tukevasti kahvaan; ylimalkainen, pelkkiin kuviin perustuva käyttöohje ei tässä auta. Kokonaisarvioni olisi 4,5 mikäli puolikkaita voisi antaa.
Kirsti65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Paras imuri mitä olen käyttänyt
Päädyin imuriin hyvien ominaisuuksien ja hiljaisen äänen puolesta. käyttömukavuus on erinomaninen kahvassa on nappeja imurin käyttöä vartan jotka helpottavat käyttöä huomattavasti pidän paljon smart ominaisuudesta sekä monitoimi suulakkeesta myös imurin hilainen ääni on iso bonus ja imu teho on myös erinomainen suosittelen hankkimaan tämän imurin
Okko18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Palautin, ei onnistunut mattojen imurointi
Ostin imurin ominaisuuksien perusteella (hiljainen, tehokas, laadukas). Testi-imurointi paljasti ettei sovi minulle: kahvakäynnistys tekee imurista raskaan, smart-toiminto on outo (pidän perinteisestä säädä-itse-toiminnosta), ja suurin syy: pohjattujenkin mattojen imurointi on erittäin hankalaa, kun imurin imu on joko liian kova, tai tehoton.
Auli55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä imuri
Liikkuu kevyesti. Hyvä imu. Tarpeelliset lisäsuuttimet mukana. Suosittelen.
Tarja55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Pettymys.
Kevyempi ja paljon hiljaisempi (uutena) kuin aiempi UltraOne.
Mutta: Imuteho myös paljon heikompi.
Vähitellen alkanut vuotaa äänekkäästi vinkuen kahvan ja letkun liitoksesta, sama kokemus kuulemma toisillakin.
3-in 1 suulake näennäisesti käytännöllinen, mutta:
Karvasuulaketta käytettäessä kahvan sisälle taittuvat huonekalusiivekkeet lisäävät myös ääntä, ja heikentävät imutehoa.
Matalien hyllyjen imurointi vaikeaa, (osin mahdotonta) suulakkeen harjapuolella.
Kahva ei mahdu, eikä sitä tai suulaketta voi säätää.
Muuta karvasuulaketta ei ole saatavissa, eikä tarvikevalmistajien suulakkeita voi käyttää putken kulmikkaan muotoilun vuoksi.
Suunnittelu huonoa.
1 1/2 vuotta nyt käytetty, seuraava imuri jo hankinnassa, ja yllätys, yllätys: Toisen merkkinen ; )
Siisti mies65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Arvostelu
Peruskoti imurina todella hyvä käyttää. Ominaisuudet on hyvät. Esim. On kevyt,pitkä johto. On myös helppo käyttöinen.
Jokeri55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Suunniteltu vanheneminen?
Toimi ja teki sen minkä piti takuun ollessa voimassa. Pari kuukautta takuuajan umpeutumisen jälkeen imuteho katosi kesken imuroinnin, moottorista kantautui rämisevä ääni ja kärähtynyt haju eikä vekotin enää lähtenyt käyntiin. Suulakkeet ovat heikkolaatuiset, yleissuulakkeen pyörät irtosivat muutaman kuukauden käytön jälkeen, varaosana ostettu kesti paremmin. 3-in-1 -piensuulakkeen "siivekkeet" irtoavat helposti esim. tuoleja imuroidessa. Käyttömukavuus on hyvä, kaukosäädin toimii, melutaso on matala (moottorin toimiessakin) ja ergonomia on kunnossa. Laatu ei kuitenkaan vakuuta eikä edusta kestävää kehitystä. Edellinen Electrolux imuri oli vuodelta 2006 ja toimii edelleen autotallikäytössä. Seuraava imuri ei sitten enää tule olemaan Electroluxin valmistama.
Pettynyt35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Laadukas ja hiljainen älyimuri
Tämä imuri on todella hiljainen. Kuuluu lähinnä roskien ropina putkessa. Smart-toiminto on erinomainen lattiapinnoilla ja useimmilla matoilla. Osassa matoista pitää kuitenkin kytkeä mattoasento päälle, jotta smart ei vaihtele imutehoa häiritsevästi. Mattoasennon asettaminen tapahtuu kuitenkin hankalasta kolmiasentoisesta kytkimestä. Joissakin kodeissa smart varmaan imuroi hyvin kaikki pinnat. Säätimet letkun kahvassa hyvä juttu, mutta itse kahva vähän raskas omaan makuun. Pöypusseja löytyy kaikista kaupoista, mikä on hyvä juttu. Kokonaisuutena laadukas ja hyvä imuri, jos ei ole paljon erikoisia mattoja.
Jotsio35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hiljainen ja tehokas
Tykkäön kun tunnistaa automaattisesti vaihdon matolta lattialle ja imutehon painike ja virtapainike löytyy myös varresta
Helena55–64v
