Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Electrolux Pure D8.2 pölynimuri
Imuri on kyllä äänitasoltaan hyvin hiljainen, mutta ehkä juuri imuvoimakkuuden kustannuksella? Mielestäni entinen, 12v vanha Electrolux UltraOne-imuri oli tässä suhteessa paljon parempi. Tämä uusi on kyllä mukava käsitellä pienemmän kokonsa, ja kevyemmän painonsa ansiosta, ja mahtuu siis helpommin pienempäänkin komeroon. Kierrätysmuovin runsas käyttö tuo mukanaan miinuksiakin. Eli, ainakin imuputken yläosan liitäntä on todella hutera. Minun piti ottaa pieni ruuvimeisseli avuksi, jolla sain sen lukitusnastan ponnahtamaan ylös kolostaan. Koska muovin materiaali on em. syistä pehmentynyt, voi olla, että tulevaisuudessa kyseinen liitos on pakko varmistaa esim. ilmastointiteipillä. Toisin sanoen, tämä Pure D8.2 on kyllä ulkoasultaan hyvinkin tyylikäs, ja käyttökytkimet varren yläosassa helpottavat käyttöä, mutta etenkin materiaalien osalta on menty paljon huonompaan suuntaan! Pienempiin talouksiin tätä voi em. varauksin jopa suositella, mutta ei missään tapauksessa yli 159€ hinnalla!
