Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä pölynimuri
Olen käyttänyt imuria vasta muutaman kerran, joten kokemuksia ei ole vielä kertynyt paljon. Laadukkaan oloinen imuri, pölypussin suu tulee hyvin pystysuoraan eli ei pölyn ohivuotoa. Imuteho hyvä. Ainoa miinus on tässä vaiheessa se, että imee helposti kiinni muovimattoon ja sitten automatiikka vähentää imutehoa, että suulake irtoaisi matosta.. tämä booaus ärsyttää, mutta ehkä opin imuroimaan niin, ettei sitä tapahdu. Imurin suulakkeen kulmalla lattiaan nähden on siinä iso merkitys. Kovilla pinnoilla tai paikallaan pysyvillä matolla imutehon booausta ei tapahdu.
Sak72
