Kokemukset ja arvostelut
16 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvälaatuinen gsm-kortilla toimiva pöytäpuhelin monipuolisilla toiminnoilla
Tämä hankittiin lapsiperheeseen. Puhelin löytyy aina samasta paikasta eikä sitä tarvitse latailla ja se on aina päällä. Lisänä puhelinmyyntiesto ja salainen numero, niin puhelin voi olla äänellisellä yötä päivää.
Pikavalintanäppäinten viereen kirjoitetaan käsin, kenen numero on napin takana. Pikavalinnalla soittaminen tosiaan kirjaimellisesti tarkoittaa tasan yhden napin painallusta; tämän jälkeen puhelu yhdistyy ns. hands-freenä (nostamalla luurin korvalle, hand free menee automaattisesti pois). Hands free = kaiutintoiminto on hyvä: voi kesken puhelun nousta vaikka toiselle puolelle huonetta. Hands freen voi laittaa päälle ja pois puhelun aikana miten haluaa. Jos puhelimeen on soitettu poissaollessa, lukee näytöllä "vastaamaton puhelu" ja nappia painamalla näkee kuka on soittanut, puhelimesta löytyy myös puheluloki eli soitetut ja vastaanotetut puhelut.
Puhelimesta löytyy siis peruskännykän toiminnot, kuten tekstiviestien kirjoitus ja vastaanotto, laskin, kalenteri, herätyskello ja myös hälytys (jonka saa päivittäin soimaan tiettyyn aikaan muistutuksena tärkeästä tehtävästä / askareesta). Näytön kontrastia voi säätää, puhelimen soittoäänenvoimakkuus säädettävissä, 19 erilaista soittoääntä, myös viesteille omia ääniä, löytyy soitonsiirto, äänetön tila, soitonsiirto, puheluloki yms.
Monipuoliset toiminnot yllättivät, tosin käyttöohje on erittäin suppea, joten tässä täytyy itse selailla eri toimintoja ja laitan muutaman neuvon alle teille.
Puhelimeen voi tallentaa numerot ja nimet (kuten kännykkäänkin), joten soittaessa näkyy että esim. "ÄITI" soittaa.
NIMEN JA NUMERON TALLENNUS PUHELIMEEN: Valikko -> osoitekirja -> SIM -> valinnat -> uusi -> nimi -> muokkaa -> valinnat -> tallenna ja sitten puhelinnumero ->ok -> valinnat -> tallenna.
PIKAVALINTANUMEROIDEN TEKO:
Valikko -> osoitekirja -> valitse -> pikavalintanumero -> valitse -> pikavalintanumero 1 -> syötä numero -> tallenna / ok
SAAPUVAN PUHELUN ÄÄNENVOIMAKKUUDEN SÄÄTÖ: valikko -> mene nuolinäppäimillä alas kunnes -> profiilit -> valitse -> normaali -> valinnat -> muokkaa -> merkkiäänen voimakkuus -> valitse (ja sitten säädä) -> ok.
SAAPUVAN PUHELUN SOITTOÄÄNEN VALINTA: valikko -> profiilit -> normaali -> valinnat -> muokkaa -> puhelunääni soittoääni 1 -> paina vasemmalta valitse, jotta saat 19 eri soittoääntä auki -> selaile eri soittoääniä ylös alas näppäimellä, mieluisan kohdalla paina ok.
Samalla tavalla valitaan saapuvan viestin soittoääni,kohdasta viestin soittoääni eli valikko -> profiilit -> normaali -> valinnat -> muokkaa -> viestin ääni jne.
HERÄTYSKELLO TAI HÄLYTYS: Valikko -> Arkisto -> herätyskello, hälytys, kalenteri, laskin
KONTRASTINSÄÄTÖ: Valikko -> Asetukset -> Näyttöasetukset
Näytössä lukee myös kellonaika ja päivämäärä.
Suosittelen!
Hki82N, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Senioripuhelin
Helppokäyttöinen. Miinuspuolena luurin lyhyt johto. Äänen voimakkuuden säädintä ei ole löytynyt?
KipinäasentajaN, 18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kuulokkeet ei toimi yhdellä piuhalla.
Yllätyksenä tuli, että kuulokkeita "headsettia" ei saa toimimaan suurimmalla osalla kuulokkeista. Me emme saaneet niitä toimimaan ollenkaan. Liekko systeemi vaatii jonkin adapterin väliin, mutta automaattisesti yleisellä 3,5 piuhalla ei toimi.
ToveriM, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Vaarille . .
Ostin puhelimen Vaarille. Helppo käyttää ja kuulemma hyvin kuuluu
Vesku55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä pöytäpuhelin kätevillä pikavalinta napeilla
Ostin tämän tuotteen näkövammaiselle vanhalle isälleni, joka ei enää pärjää tavallisen kännykän kanssa. Pöytäpuhelimen pikavalinta nappeihin saatiin kätevästi tallennettua kaikki tärkeät numerot, ja nyt isäni saa helposti "yhtä nappia painamalla" soitettua kaikki tärkeimmät puhelunsa. Ja mikä parasta, tämä gsm-puhelin ei ole enää koskaan hukassa, koska se löytyy aina tasan yhdestä paikkaa kotoa sieltä pöydän päältä.
JuhaK123M, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Tosi tehokas !
Käytössäni on vuosien varrella ollut useampia (gsm) pöytäpuhelimia tässä puhelimessa totesin
heti muutaman puhelun jälkeen, että hei minähän kuulen todella hyvin. Äänen laatu LUURISSA on hyvä
antenni on tehokas ja puhelinta on myös helppo käyttää.
Suosittelen tätä puhelinta henkilöille jotka kaipaavat tehokasta pöytäkonetta :)
minä46N, 65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
GSM-pöytäpuhelimen toimivuus
Tosi helppokäyttöinen ja tomiva laite, suosittelen!
epeli-FinM, 55–64v Lankapuhelimen korvike
Antaa sen minkä lupaakin. Helppokäyttöinen. Jopa 90v. äitini oppi heti käyttämään. Pikavalintojen napit voisivat olla hieman paremmin taustastaan erottuvat. Helppo asentaa - jopa minä itse osasin. Käyttökokemuksia on vasta parilta viikolta - kaikki toistaiseksi OK.
eikkaM, 65 tai yli- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä puhelin , mutta soittoääni......
muuten hyvä puhelin mutta soittoääni voisi olla valittavissa joksikin muuksi kuin nykyiseksi pimpelipom- ääneksi. Samoin soittoäänen voimakkuudensäätö olisi hyvä.
QAmanM, 45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Pöytäpuhelin
Kätevä vanhemmille ihmisille jotka ovat tottuneet lankapuhelimen käyttöön.
Jukkanen66M, 45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimii luvatusti
Ostettiin äidille tämmöinen puhelin korvaamaan lankapuhelin. Hyvin on toiminut ja kuulunut.
Hälytys ääni saisi olla suurempi.
Ukko54M, 45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Puhelin toimii vaikka kännykät pätkii puheluita.
Asumuksessani on huonot kuuluvuudet ja kaikki kännykät pätkivät puheluita, jos en puhu pihalla, joten tarvitsin puhelimen joka toimii sisätiloissa. Oma puhelimeni on ollut vuoden ja toimii hyvin, nyt ostin puhelimen vanhemmilleni jotka tarvitsivat helppokäyttöisen puhelimen ja tämä on myös sellainen, ei turhia toimintoja ja näppäimiä.
PipaN, 55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Mainio pöytäpuhelimen korvaaja vanhuksille
Soittoääni vanhuksia ajatellen voisi olla vielä kovempi.
Samoin emme löytäneet soittoäänelle vaihtoehtoja?? Onko niitä? Ainoa löytämämme soittoääni sotkeutuu helposti radiomusiikkiin.
JollaN, 55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kätevä GSM-pöytäpuhelin
Puhelin hankittiin ns. vara- tai senioripuhelimeksi vähän vanhemmalle henkilölle. Puhelin on helppo käyttää ja siihen voi ohjelmoida pikavalintoihin tärkeimmät numerot. Soittaminen toimii yhdellä napin painalluksen ja myös handsfreenä, Laitteesta löytyi yllättäen myös akku, joten sillä pärjää myös ilman verkkovirtaa.
AudiofiilusM, 45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Pöytäpuhelin tuotantokäyttöön
hankittiin gsm-pöytäpuhelin henkilöstön käyttöön kun normaalit gsm puhelimet unohtuivat taskuun.. ainoa puute on erillisen hälytys summerin ohjaus. toteutettiin itse erillisillä aktiivikaiuttimilla.
nallepuh2M, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Isosormiselle hyvä puhelin
Puhelimessa on iso selkeä näyttö. Näppäimistöt ovat isoja ja hyvän näppäintuman omaavat. Hyvä kuuluvuus. Laite on helppo koota.
Steffi58M, 55–64v
