Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä puhelin , mutta soittoääni......
muuten hyvä puhelin mutta soittoääni voisi olla valittavissa joksikin muuksi kuin nykyiseksi pimpelipom- ääneksi. Samoin soittoäänen voimakkuudensäätö olisi hyvä.
QAman
