Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Isosormiselle hyvä puhelin
Puhelimessa on iso selkeä näyttö. Näppäimistöt ovat isoja ja hyvän näppäintuman omaavat. Hyvä kuuluvuus. Laite on helppo koota.
Steffi58
Puhelimessa on iso selkeä näyttö. Näppäimistöt ovat isoja ja hyvän näppäintuman omaavat. Hyvä kuuluvuus. Laite on helppo koota.