Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Näppäimistö kyrillisillä merkeillä varustettuna
Toimii hyvin, On herkkä, eikä tarvitse hakata. Myös suhteellisen äänetön. Olen tyytyväinen.
Risitsa
Toimii hyvin, On herkkä, eikä tarvitse hakata. Myös suhteellisen äänetön. Olen tyytyväinen.